Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaromikniet
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09-2024
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een Sony WH-1000XM3 in bezit. Gisteren volledig opgeladen. Vandaag voerde ik een firmware update uit, en na de update geeft hij meteen aan dat de accu leeg is en is hij uitgevallen. Ik sluit hem dan aan om te laden maar dan is hij na 5 min al weer vol. Daarna geeft hij in de app aan dat de accu 100% is. Nadat ik de taal wijzigde en dus weer een update uitvoerde, gaf hij weer accu leeg aan. Weer hetzelfde riedeltje van even aansluiten op power en toen gaf hij meteen weer 100% aan.

Iemand anders last van dit probleem?
Volgens de opmerking op deze pagina:

https://helpguide.sony.ne...ontents/TP0001704310.html

Kan het accu niveau verkeerd zijn na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToTheBone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-08 07:52
Ik heb mijn WH-1000XM3 ook recent een update gegeven. Na de update gaf deze ook een lege accu aan maar functioneerde nog wel (viel niet uit). Ik trok de conclusie dat de update blijkbaar veel van de batterij had gevraagd. Opgeladen en niet meer naar omgekeken (geen idee dus hoe lang het laden heeft geduurd, volgende morgen van de lader gehaald). Functioneert daarna weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingerik69
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-06-2020
Same here.
Bovendien ging na de update de bluetooth connectie automatisch uit na 5 seconden.
Deinstalleren en opnieuw installeren van de de app loste dat op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem nu met m’n nieuwe 1000xm3. Mooie eerste dag ervaring zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijks005
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 19:27
Ik heb de update zojuist gedaan, kwartiertje, accu geeft gewoon 100% aan. Wel koptelefoon even aan en uit gezet. Hebben anderen nog steeds dat accuprobleem?
Maar wat voor voordeel heeft de update nu voor ons? Activatie, hoe?
UPDATE iblijkt dat ik nu mijn touchcontrol kan uitzetten, handig als het regent en je je capuchon op hebt.

[ Voor 40% gewijzigd door dijks005 op 03-12-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 16:31

dwizzy

Weaponised confusion

Mijne gaf 100% aan voor de update, 10% erna. Uurtje later weer aangezet en het was weer 100%.

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

Pagina: 1