Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bedoel je dat de foto niet groter kan? Want iig op het moment van deze reacties zijn alle plaatjes in het stuk klikbaar en compleet huge te maken.
Na het aanklikken zijn ze prima, maar zonder aanklikken ziet één foto er uit als bovenstaand...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nog steeds? Bij mij ziet de foto uit jouw post er prima uit.Fiber schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:58:
Na het aanklikken zijn ze prima, maar zonder aanklikken ziet één foto er uit als bovenstaand...
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Screenshotje dan maar...?

Vergelijk de linker en de rechter foto...

Vergelijk de linker en de rechter foto...

Ik kan het niet reproduceren. Lijkt me een tijdelijk probleempje. Als het vaker voorkomt is het meer iets voor het Stoute Bugs-forum: Stoute Bugs
Nou ja, zo'n ramp is het nou ook weer niet. Tot nu toe de eerste en enige keer dat ik zoiets geks heb.
Voor de statistieken: macOS 10.13.6, Safari 13.0.3
Voor de statistieken: macOS 10.13.6, Safari 13.0.3
Pagina: 1