Hallo Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Wat games die ik speel: League of Legends, CSGO, Rainbow six, ARK, Path of Exile en ik wil straks ook Halo: The master chief collection gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Budget voor upgraden ligt rond de 500. En als ik beter een nieuwe setup kan kopen, dan denk ik aan zo'n 1000 euro. Want dan kan ik mijn oude setup natuurlijk proberen te verkopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige setup, hiervan zou ik eventueel dingen mee kunnen nemen:
ik ben alleen mijn case vergeten te vermelden en dat is een Bitfenix Colossus. Verder heb ik de standaard randapparatuur ook in bezit(Muis,Toetsenbord,Monitor en koptelefoon.).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de prijs/kwaliteitsverhouding maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc mag wel een beetje geluid maken, maar niet teveel. Energieverbruik heb ik ook liever niet aan de te hoge kant. De grootste wens is dat ik al die games met gemak op high of hogere quality kan spelen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan te gaan overklokken. Ik heb er geen ervaring mee en denk ook niet dat ik het nodig zal hebben.
Wat verwacht je van ons?
Bang for buck is wel belangrijk voor mij, want ik ben nogal zuinig. Maar als het echt nodig is om meer te besteden, dan is dat wel mogelijk. Ik verwacht advies van jullie over of ik mijn setup beter kan upgraden of vervangen door een nieuwe en wat jullie mij dan aanraden of hoe ik dat het best kan doen.
Graag hoor ik van jullie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Wat games die ik speel: League of Legends, CSGO, Rainbow six, ARK, Path of Exile en ik wil straks ook Halo: The master chief collection gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Budget voor upgraden ligt rond de 500. En als ik beter een nieuwe setup kan kopen, dan denk ik aan zo'n 1000 euro. Want dan kan ik mijn oude setup natuurlijk proberen te verkopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige setup, hiervan zou ik eventueel dingen mee kunnen nemen:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI P67A-GD65 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Hitachi Travelstar 5K320 HTS543232L9A300, 320GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 43,63 | € 43,63 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,- | € 67,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 110,63 | ||
ik ben alleen mijn case vergeten te vermelden en dat is een Bitfenix Colossus. Verder heb ik de standaard randapparatuur ook in bezit(Muis,Toetsenbord,Monitor en koptelefoon.).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de prijs/kwaliteitsverhouding maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc mag wel een beetje geluid maken, maar niet teveel. Energieverbruik heb ik ook liever niet aan de te hoge kant. De grootste wens is dat ik al die games met gemak op high of hogere quality kan spelen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan te gaan overklokken. Ik heb er geen ervaring mee en denk ook niet dat ik het nodig zal hebben.
Wat verwacht je van ons?
Bang for buck is wel belangrijk voor mij, want ik ben nogal zuinig. Maar als het echt nodig is om meer te besteden, dan is dat wel mogelijk. Ik verwacht advies van jullie over of ik mijn setup beter kan upgraden of vervangen door een nieuwe en wat jullie mij dan aanraden of hoe ik dat het best kan doen.
Graag hoor ik van jullie