Trek gewoon die kast open en ga lekker pinnentjes tellen, dan weet je het zo als je het anders niet al kunt zien..
[mieren-neuken-mode]Op woensdag 01 augustus 2001 14:25 schreef Kirpeknots het volgende:
SDram. EDO=Pentium 1 tijdperk
en bijvoorbeeld amd k6 ook
[/mieren-neuken-mode]
EDO = Socket7 tijdperkOp woensdag 01 augustus 2001 14:25 schreef Kirpeknots het volgende:
SDram. EDO=Pentium 1 tijdperk
[mierensex mode aan]
Er zijn ook Pentium I's met SDRAM (66Mhz), zoals mijn oude P233MMX op een TXpro bordje.
[mierensex mode uit]
"Officieel" zit er in die P2/350Mhz dus PC100 (100Mhz) SDRAM (168pins)maar PC133 zou ook zonder problemen moeten werken.
Er zijn ook Pentium I's met SDRAM (66Mhz), zoals mijn oude P233MMX op een TXpro bordje.
[mierensex mode uit]
"Officieel" zit er in die P2/350Mhz dus PC100 (100Mhz) SDRAM (168pins)maar PC133 zou ook zonder problemen moeten werken.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik heb ook tijdelijk een P2/350mhz."Officieel" zit er in die P2/350Mhz dus PC100 (100Mhz) SDRAM (168pins)maar PC133 zou ook zonder problemen moeten werken.
Deze werkt zonder problemen met Hyundai 133mhz 256mb DIMM geheugen.
de DIMMs kunnen nog wel iets anders zijn dan SDRAM, hoor... het kan ook een EDO DIMM zijn (duur en vrijwel niet te verkrijgen geloof ik)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Dat klopt maar je zegt het verder eigenlijk zelf al.Op woensdag 01 augustus 2001 17:49 schreef limoentje het volgende:
de DIMMs kunnen nog wel iets anders zijn dan SDRAM, hoor... het kan ook een EDO DIMM zijn (duur en vrijwel niet te verkrijgen geloof ik)
Ga er maar gerust van uit dat het PC100 SDRAM is.
Verwijderd
Ligt aan mobo, mijn broer heeft een PII 266 waar wel EDO simmetjes in zitten. Dus is wel mogelijk dat er EDO in zit bij een PII.
EDO simmetjes hebben 72 pinnetjes en Dimmetjes, SDRAM of EDO DRAM, hebben 168 pinnen.
De slotjes zijn ook te herkennen: simmetjes zit in witte slotjes, en dimmen zitten in zwarte slotjes. (hoef je ze er niet uit te trekken
)
EDO simmetjes hebben 72 pinnetjes en Dimmetjes, SDRAM of EDO DRAM, hebben 168 pinnen.
De slotjes zijn ook te herkennen: simmetjes zit in witte slotjes, en dimmen zitten in zwarte slotjes. (hoef je ze er niet uit te trekken
er zit standaard 168 pins geheugen in SDRAM
als je geheugen erbij wilt zetten koop dan
PC133 geheugen dat is het goedkoopste en als je later nog wilt upgraden kan je het gebruiken in die pc als je daar dan SDRAM gebruikt natuurlijk
als je geheugen erbij wilt zetten koop dan
PC133 geheugen dat is het goedkoopste en als je later nog wilt upgraden kan je het gebruiken in die pc als je daar dan SDRAM gebruikt natuurlijk
Pagina: 1