Toon posts:

Secondelijm

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
eumpie, hoe kan ik secondelijm verwijderen van een laklaag? Zonder daarbij schade te berokkenen aan de laklaag?

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
moeilijk

1+1+1 = 1

Verwijderd

Seconde lijm bijt in de onderliggende laag... Ik denk dat je dat kan vergeten!

Verwijderd

Je kan proberen het met auto poets de sec. lijm er af te poesten.

Verwijderd

Ik moet het ook weten ivm mijn videokaart, daar moet ik ook secondelijm afhalen (van de GPU)... :(

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 17:11
staalborstel >:)

oh zonder schade daar kan je stickerverwijderaar voor gebruiken

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

"Hoe verwijder ik secondelijm voor dummies"-manual

> Stap1: Pak een vervoersmiddel, zoals auto, fiets, step, brommer, benenwagen, etc.
> Stap2: Poog met het gekozen vervoersmiddel een bouwmarkt of hobbyzaak te bereiken.
> Stap3: Daar aangekomen, vraag aan de eerste verkoper die je tegenkomt waar de lijmproduckten staan.
> Stap4: Aangekomen bij de lijmproducten zoek je de merken Pattex en Bison op.
> Stap5: Als je 1 of 2 van deze merken gevonden hebt, zoek je de "lijmverwijderaar" van het desbetreffende merk op. Ik raad de Pattex variant aan!
> Stap6a: Pak het produkt, reken af en gebruik het eerdergekozen vervoersmiddel om wederom rustig terug naar je Computer-hol te bewegen.
> Stap6b: Pak het produkt, ren als een ontsnapte crimineel de winkel uit en probeer zo snel mogelijk terug te keren naar je Computer-hol, waarbij alle manieren toegestaan zijn. (ps. Deze stap verdient mijn voorkeur, aangezien het je eentonige computerleven wat afwisselender maakt)
> Stap7: Eenmaal aangekomen in je Computer-hol, lees je de gebruiksaanwijzing van het gekozen produkt (wel nodig in dit geval!) en gebruik je het op het desbetreffende produkt.
> Stap8a: Laten inwerken en versteld staan van het resultaat.
> Stap8b: Laten inwerken en gedeprimeerd raken van het resultaat, stap1 t/m 3 wederom volgens en vragen hoe en wat (waarschuwing, niet gebruiken in combinatie met stap 6b!!)

Hopelijk heb je hier wat aan *D >:)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 14:24

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op woensdag 01 augustus 2001 14:42 schreef Climaximizer het volgende:

> Stap1: Pak een vervoersmiddel, zoals auto, fiets, step, brommer, benenwagen, etc.
> Stap2: Poog met het gekozen vervoersmiddel een bouwmarkt of hobbyzaak te bereiken.
> Stap3: Daar aangekomen, vraag aan de eerste verkoper die je tegenkomt waar de lijmproduckten staan.
> Stap5: Als je 1 of 2 van deze merken gevonden hebt, zoek je de "lijmverwijderaar" van het desbetreffende merk op. Ik raad de Pattex variant aan!
> Stap6a: Pak het produkt, reken af en gebruik het eerdergekozen vervoersmiddel om wederom rustig terug naar je Computer-hol te bewegen.
> Stap6b: Pak het produkt, ren als een ontsnapte crimineel de winkel uit en probeer zo snel mogelijk terug te keren naar je Computer-hol, waarbij alle manieren toegestaan zijn. (ps. Deze stap verdient mijn voorkeur, aangezien het je eentonige computerleven wat afwisselender maakt)
> Stap7: Eenmaal aangekomen in je Computer-hol, lees je de gebruiksaanwijzing van het gekozen produkt (wel nodig in dit geval!) en gebruik je het op het desbetreffende produkt.
> Stap8b: Laten inwerken en gedeprimeerd raken van het resultaat, stap1 t/m 3 wederom volgens en vragen hoe en wat (waarschuwing, niet gebruiken in combinatie met stap 6b!!)

Hey das handig ;)

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

cool

Verwijderd

Nja... ik alles gedaan tot stap 6b, en toen kwam er zoon vent naar me toe die me tegenhield, en vroeg: wa ben jij aant doen, antw erop: stap 6b, wa moek nu doen ?

Verwijderd

Zoals je ziet, ook de computerende doeutzelvert ken niet zonder de Gamma :)

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Op woensdag 01 augustus 2001 17:37 schreef qltel het volgende:

[..]

Zoals je ziet, ook de computerende doeutzelvert ken niet zonder de Gamma :)
ROFLMAO!!!!!!!!!! :D :D

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Op woensdag 01 augustus 2001 17:32 schreef matty het volgende:

[..]

Nja... ik alles gedaan tot stap 6b, en toen kwam er zoon vent naar me toe die me tegenhield, en vroeg: wa ben jij aant doen, antw erop: stap 6b, wa moek nu doen ?
LOL :P

Pagina: 1