Acer Nitro VG240YUbmiipx G sync?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek_kuipers
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb een vraagje over de volgende monitor (Acer Nitro VG240YUbmiipx). Officieel gezien beschikt deze niet over g sync technologie. Daarentegen hoor ik van meerdere mensen dat dit wel zou werken. Kan iemand mij dit uitleggen/verklaren?

Mvg
Niek Kuipers

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Monitoren vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Harde Waren. Ik verhuis het topic die kant op: CEA > VB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 15:16
Als een monitor over freesync beschikt, zou het zo maar kunnen zijn dat deze G-sync compatible is. Dit kan je op internet vaak wel opzoeken of dit zo is. Dat betekend dat je freesync met een nVidia kaart zou kunnen gebruiken.
Ofwel dat g-sync via Nvidia niet meer enkel gebonden is aan een G-sync monitor. Het wordt steeds beter beschikbaar voor ook andere monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

niek_kuipers schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:10:
Ik heb een vraagje over de volgende monitor (Acer Nitro VG240YUbmiipx). Officieel gezien beschikt deze niet over g sync technologie. Daarentegen hoor ik van meerdere mensen dat dit wel zou werken. Kan iemand mij dit uitleggen/verklaren?

Mvg
Niek Kuipers
Ja, Google is echt heel goed in simpele vragen beantwoorden.

TL;DR (in dit geval 'too lazy ; didn't research'): Sommige freesync schermen zijn compatible met g-sync, niet allemaal.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.