Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

Gebruiker niet meer actief?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Paultje3181
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-01 22:56
Ik heb van een nieuwe gebruiker een Makita klopboormachine gekocht voor € 35,- Nog geen bericht gehad dat ie op de post is ( za betaald, dus niet zo gek), maar ik krijg bij mijn berichten:

De deelnemer(s) aan deze discussie (*user*) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld.

Is de gebruiker zelf weggegaan van Tweakers en kan ik fluiten naar mijn € 35,-? Of is hij door Tweakers verwijderd? Kan ik toch nog contact opnemen?

Op verzoek stuur ik de username door indien gewenst.

Beste antwoord (via Paultje3181 op 27-11-2019 08:13)

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-01 07:48

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Als er vreemde dingen gebeuren willen wij wel eens een account op slot gooien om dingen uit te zoeken zonder verdere gedupeerden.

In dit geval werden er direct meerdere accounts aangemaakt om weer advertenties te plaatsen. Niet een werkwijze die vertrouwen geeft.

Het doen van aangifte is de beste eerste stap. Aan onze kant is verhoogde aandacht voor bepaalde activiteiten.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

Alle reacties

• wodkabuikje
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 12:39

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Zie PM

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• jjbstolk
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:53
Ik ben door dezelfde verkoper opgelicht. Eventueel heb ik nog een mailadres van hem, dan heb je extra informatie voor de aangfite (voorzover dat zal helpen).

Indien gewenst stuur maar een PM.

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

jjbstolk schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:38:
Ik ben door dezelfde verkoper opgelicht. Eventueel heb ik nog een mailadres van hem, dan heb je extra informatie voor de aangfite (voorzover dat zal helpen).

Indien gewenst stuur maar een PM.
U bent voor de Fluke Multimeter gegaan?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• jjbstolk
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:53
Nope, voor de "Makita accu haakse slijper BGA452". Gokje genomen en mis gegokt.

jjbstolk wijzigde deze reactie 25-11-2019 21:48 (22%)

• Paultje3181
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-01 22:56
Zojuist aangifte gedaan. MoneYou gebeld en zij gaven aan dat dit de beste optie is, ook al is er pas 1 dag voorbij.

Mochten er meer mensen aangifte doen, is de kans uiteraard groter dat er iets mee gedaan wordt.

Paultje3181 wijzigde deze reactie 25-11-2019 23:00 (30%)

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Misschien kan @Floppus, hier wat licht op schijnen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-01 07:48

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Als er vreemde dingen gebeuren willen wij wel eens een account op slot gooien om dingen uit te zoeken zonder verdere gedupeerden.

In dit geval werden er direct meerdere accounts aangemaakt om weer advertenties te plaatsen. Niet een werkwijze die vertrouwen geeft.

Het doen van aangifte is de beste eerste stap. Aan onze kant is verhoogde aandacht voor bepaalde activiteiten.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• lordsnow
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16-01 12:36

lordsnow

I know nothing

Hier hetzelfde, vermoed ik.

Ik heb vorige week woensdag betaald voor een SSD (V&A aangeboden: Samsung 860 EVO 1TB afgelopen zondag nog een berichtje gestuurd omdat ik nog niets ontvangen had, en vandaag merkte ik de melding op dat de betreffende persoon hier niet meer aktief zou zijn.

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Ik heb vorige ook iets via de veiling gekocht, maar krijg geen reactie.
Kan mij iemand vertellen of het account van die verkoper hier onder valt?
Wat moet ik hier voor doen?

Ik vond het verdacht dat hij al lang niet actief was, ik heb ook geen geld overgemaakt.
Maar dan weet ik dat ik vrijdag op zoek moet naar een alternatief

Everything is better with Bluetooth

• mrfu
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Is het toeval dat een nieuwe gebruiker (vandaag geregistreerd) precies dezelfde artikelen (hierboven besproken) plaatst?
https://tweakers.net/aanbod/user/1308010/

Ik zie dat de foto's van Marktplaats komen, van aanbieders uit Flevoland, ongeveer de andere uithoek van NL tov. de Tweakers aanbieder :p

De Makita foto komt bekend voor.
En de Fluke foto.

Update: Account is al op non actief gezet. Good job, Tweakers.

mrfu wijzigde deze reactie 16-12-2019 16:25 (62%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True