hallo,
Tot voorheen gamede ik altijd op een xbox of playstation. Gisteren is mijn playstation alweer overleden dus heb ik besloten om mijn zelfgebouwde desktop een upgrade te geven zodat ik er op kan gaan gamen.
Ik heb geen hele hoge eisen maar gezien ik een 1080p scherm heb zou graag op high/ultra willen gamen.
Ik speel voornamelijk cityskylines(nu zonder GPU) en zou graag modern warfare(2019) gaan spelen op de pc.
Als die laatste op medium moet draaien dan is dat voor mij prima.
Helaas heb ik maar af en toe tijd om te gamen dus het hoeft van mij ook niet allemaal op ultra.
Ik zoek een?
Videokaart en misschien ook extra intern geheugen.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 200 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik onderstaande in mijn bezit. De vraag is dus wat voor videokaart kan ik hierbij steken zonder al te veel aan het systeem te veranderen.
Ik heb zelf al het een en ander opgezocht en kwam eigenlijk uit op de RX580 of de RX570.
De vraag is nu of het prijs verschil tussen de RX580 en RX570 het waard is om voor de RX580 te gaan.
Het liefst zou ik met deze kaart een jaar of 2-3 vooruit kunnen, al dan niet met mindere settings.
Stel ik kies voor de RX580 maakt het dan nog uit of ik die van asus of MSI neem?
Mocht ik met mijn budget beter voor een andere kaart kunnen kiezen dan hoor ik dat graag!
Zijn er naast de videokaart nog andere upgrades nodig om op dit systeem de games te kunnen spelen die ik wil spelen?
Alvast bedankt!
Tot voorheen gamede ik altijd op een xbox of playstation. Gisteren is mijn playstation alweer overleden dus heb ik besloten om mijn zelfgebouwde desktop een upgrade te geven zodat ik er op kan gaan gamen.
Ik heb geen hele hoge eisen maar gezien ik een 1080p scherm heb zou graag op high/ultra willen gamen.
Ik speel voornamelijk cityskylines(nu zonder GPU) en zou graag modern warfare(2019) gaan spelen op de pc.
Als die laatste op medium moet draaien dan is dat voor mij prima.
Helaas heb ik maar af en toe tijd om te gamen dus het hoeft van mij ook niet allemaal op ultra.
Ik zoek een?
Videokaart en misschien ook extra intern geheugen.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 200 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik onderstaande in mijn bezit. De vraag is dus wat voor videokaart kan ik hierbij steken zonder al te veel aan het systeem te veranderen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-6400 Boxed | € 188,05 | € 188,05 |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Behuizingen | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 76,- | € 76,- |
1 | Monitoren | Dell P2314H Zwart | € 121,- | € 121,- |
1 | Geheugen intern | Crucial CT8G4DFS8213 | € 87,91 | € 87,91 |
1 | Voedingen | Cooler Master GM G450M | € 80,75 | € 80,75 |
1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 606,66 |
Ik heb zelf al het een en ander opgezocht en kwam eigenlijk uit op de RX580 of de RX570.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC | € 141,- | € 141,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG STRIX Radeon RX 580 8GB GAMING OC | € 214,17 | € 214,17 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 169,50 | € 169,50 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 194,90 | € 194,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 719,57 |
De vraag is nu of het prijs verschil tussen de RX580 en RX570 het waard is om voor de RX580 te gaan.
Het liefst zou ik met deze kaart een jaar of 2-3 vooruit kunnen, al dan niet met mindere settings.
Stel ik kies voor de RX580 maakt het dan nog uit of ik die van asus of MSI neem?
Mocht ik met mijn budget beter voor een andere kaart kunnen kiezen dan hoor ik dat graag!
Zijn er naast de videokaart nog andere upgrades nodig om op dit systeem de games te kunnen spelen die ik wil spelen?
Alvast bedankt!