Asus v6800 Dlx geeft geen beeld meer.

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 21:41
Ik was even en game aan het installeren en teon had ik opeens een zwart beeld. Ik wachten, maar er gebeurde helemaal niks meer. Ik reseten, maar alleswat ik kreeg was een zwart beeld. Kast geopend, alles goed "aangedrukt" en nog maar eens proberen. Helemaal niets. Ik even een Ati kaartje die ik nog had liggen in het AGP slot gedaan en die deed het wel. Help Help Help waar ligt dit aan.

• paragon
Is er dan niemand die me kan helpen. Of heeft dit ook met het 'cold boot' boot probleem te maken. Lijkt mij eigenlijk niet want, het gebeurde toen m'n bak aanstond.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Weerd...
Ik zou even in "safemode" je video driver(s) verwijderen en dan opnieuw installeren.
Ik heb dit probleem meerdere keeren gehad toen ik m'n NVidia drivers geupdate had (oud via chipsetje)

je weet nooit het kan zomaar zoiets simpels zijn.
Suc6...

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
btw.
test even de koeler van je videokaart het kan zijn dat die defect is en dat je kaart z'n proc. beschermd door hem uit te schakelen...

• paragon
Het probleem is dus dat ik helemaal niks meer zie. M'n monitor gaat van standby af, maar voor de rest blijft m'n beeld zwart. In safemode opstarten heeft dus ook geen zin. De koeler doet het ook gewoon.

• paragon
Het probleem is dus dat ik helemaal niks meer zie. M'n monitor gaat van standby af, maar voor de rest blijft m'n beeld zwart. In safemode opstarten heeft dus ook geen zin. De koeler doet het ook gewoon.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

dit probleem, heb ik ook gehad
ik heb een daewoo monitor
ik was met tv-out spul aan het kloten, en ineens, resette, m'n compu spontaan
ook kreeg ik geen beeld, zelfs niet in de bios, ik heb toen vanalles geprobeerd, niks werkte, behalve dan, door even op het select
knopje van je monitor te drukken, (screenmate), bleek dat die fok drivertjes
m'n monitor hardwarematig op standby had gezet, en hij bleef dus op standby, (totdat ik het uitzette ofkooz)

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Heb je tijdens het gamen misschien op Ctrl+Alt+T gedrukt ofzo? Misshien dat ie nu dus in TV-mode opstart (hoewel ie dat eigenlijk na een reboot niet meot doen tenzij hij geen monitor vindt...)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• paragon
Ik had dus met een oude ati kaart gekeken of m'n monitor het nog deed. En deze deed het dus heb daarna de drivers verwijderd en de ati als standaard grafische kaart geinstalleerd. Toen die V6800 er weer ingezet, maar ik kreeg nogsteeds geen beeld. Dit kan dan toch niets met het tv uit gebeuren te maken hebben, want die drivers zijn dan namelijk niet geinstalleerd.
Ik wilde hem vandaag maar even naar Graficall brengen, maar het leek hun beter dat ik dat volgende week zou doen. Dacht het niet dus!!!
Pagina: 1