Op dit moment draai ik een reeds 2e hands GeForce GTX 760 op mijn systeem, maar ik merk dat het (online) gamen af en toe wat meer vraagt dan wat deze knapperd aankan - hij worstelt een beetje. Dat merk ik vooral bij games als de meest recente uit de Call of Duty reeks, maar ik zit ook te lonken naar bijvoorbeeld Red Redemption 2. De laatste CoD draai ik echt op lager dan middenmoot en hij komt dan uit op Ik zoek de vernieuwde kracht primair hiervoor. Daarnaast rommel ik wel eens wat in Lightroom, maar dat steunt veel meer op de ruim aanwezige geheugen en CPU die dit nog prima trekken. Videobewerking doe ik niet en CAD/CAM achtige dingen... nope, ook niet.
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart, die ik idealiter aanschaf tijdens deze Black Friday/week
Wat is je budget?
Dat is een beetje flexibel, maar ik zit aan een max van €350 te denken
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dat boeit me eigenlijk niet. De laatste 2 videokaarten die ik heb gehad kwamen uit de nVidia stal, maar daar ben ik niet mee getrouwd. Wel fijn als de kaart voldoende blijft ondersteund de aankomende 2 jaren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Intel Core i7-4790K Boxed
pricewatch: MSI Z97 GAMING 7
32 GB Ram
pricewatch: Samsung LC27FG73 Zwart
Gezien de kast die ik heb, zou ik max 2 slots kunnen gebruiken is mijn inschatting. Die worden nu ook gebruikt
Overklokken?
En nee, ik ga niet overklokken - beschouw mij maar als een nep Tweakert/user. Spul moet gewoon draaien
Ik ben benieuwd naar welke range ik zou moeten en kunnen kijken. Of het door jullie voorgestelde dan ook daadwerkelijk in de kortingen valt, is dan voor mij om uit te zoeken
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart, die ik idealiter aanschaf tijdens deze Black Friday/week
Wat is je budget?
Dat is een beetje flexibel, maar ik zit aan een max van €350 te denken
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dat boeit me eigenlijk niet. De laatste 2 videokaarten die ik heb gehad kwamen uit de nVidia stal, maar daar ben ik niet mee getrouwd. Wel fijn als de kaart voldoende blijft ondersteund de aankomende 2 jaren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Intel Core i7-4790K Boxed
pricewatch: MSI Z97 GAMING 7
32 GB Ram
pricewatch: Samsung LC27FG73 Zwart
Gezien de kast die ik heb, zou ik max 2 slots kunnen gebruiken is mijn inschatting. Die worden nu ook gebruikt
Overklokken?
En nee, ik ga niet overklokken - beschouw mij maar als een nep Tweakert/user. Spul moet gewoon draaien
Ik ben benieuwd naar welke range ik zou moeten en kunnen kijken. Of het door jullie voorgestelde dan ook daadwerkelijk in de kortingen valt, is dan voor mij om uit te zoeken
No drama