Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Woonkamer game pc die op een philips 4k ambilight komt te hangen. Dus een mooi scherm maar absoluut geen monitor prestaties.
Games als
FIFA
GTA V
City skylines
Red Dead 2
Rocket League
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mini ITX case
Samsung 1TB SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na vele Linus filmpjes en andere guru ben ik tot een lijst bgekomen die onderaan staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het komt in een horizontale mini itx desktopcase
Ga je overklokken?
Niet direct
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen mensen mijn keuzes verbeteren zodat ik optimaal gebruik ga maken van deze nieuwe build.
Het volgende setje heb ik voor ogen waarbij ik de CPU kracht zoveel mogelijk heb afgestemd op de kracht van deze GPU waar ik voor mijzelf een picecap heb gelegd can max 250 euro.
Misschien is 32GB ipv 16GB nog een optie maar ik overweg dit echt alleen als dit echt een merkbare performance boost gaat geven.
Graag jullie advies of mij keuze een goede is of niet? Evt advies om iets te vervangen voor iets beters wordt gewaardeerd.
Mijn huidige setup is echt aan vernieuwing toe: 4690K, 8GB & 1050TI video
Woonkamer game pc die op een philips 4k ambilight komt te hangen. Dus een mooi scherm maar absoluut geen monitor prestaties.
Games als
FIFA
GTA V
City skylines
Red Dead 2
Rocket League
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mini ITX case
Samsung 1TB SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na vele Linus filmpjes en andere guru ben ik tot een lijst bgekomen die onderaan staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het komt in een horizontale mini itx desktopcase
Ga je overklokken?
Niet direct
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen mensen mijn keuzes verbeteren zodat ik optimaal gebruik ga maken van deze nieuwe build.
Het volgende setje heb ik voor ogen waarbij ik de CPU kracht zoveel mogelijk heb afgestemd op de kracht van deze GPU waar ik voor mijzelf een picecap heb gelegd can max 250 euro.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 236,49 | € 236,49 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-I Gaming | € 153,90 | € 153,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 254,- | € 254,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 512GB | € 71,08 | € 71,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 785,96 | ||
Misschien is 32GB ipv 16GB nog een optie maar ik overweg dit echt alleen als dit echt een merkbare performance boost gaat geven.
Graag jullie advies of mij keuze een goede is of niet? Evt advies om iets te vervangen voor iets beters wordt gewaardeerd.
Mijn huidige setup is echt aan vernieuwing toe: 4690K, 8GB & 1050TI video