Totaal mee eens. Dit topic is echter al klaar. Het betreffende artikel was al geplaatst en er is wat over gezegd, er kan prima een slotje op.
@
terradrone Je hebt meningen en je hebt meningen. En je hebt feiten. Ik ben duidelijk fel tegenstander van het idee dat elk mens zijn eigen mening over alles mag hebben. Omdat een mens en zijn gedachten ondergeschikt zijn aan de feiten. Je kunt heel hard denken en vinden dat je over water kan lopen, dat betekent niet dat je het in realiteit ook kan. Je kunt vinden van games wat je wil en sommige games zijn ook zeker kinderachtig. Feitelijk echter niet elke game. Dat heb ik niet verzonnen en is geen mening van mij en is ook geen mening die ik tot feit promoveer.
Je kunt alles stom of irritant vinden. Daar is geen grens aan. Als jij zonder bescherming op de noordpool staat, kun je het lekker warm vinden. Zou heel opmerkelijk zijn, maar het kan. Je kunt echter niet van mening zijn dat je nog nooit geboren bent (zonder definities aan te passen). Als je een mens bent, kun je niet van mening zijn dat je letterlijk een leeuw bent. Vrijheid van meningsuiting is héél wat anders dan denken dat je over alles een eigen mening kan vormen die ook geldig is.
Nogmaals, alle begrip voor je negatieve opvattingen over games, dat zoek je voor jezelf maar uit. Omdat er genoeg games zijn die door volwassenen voor andere volwassen worden gemaakt, is er geen enkele basis over om te stellen dat alle spellen kinderachtig kan zijn. Ik kan jou spellen laten zien die dieper en serieuzer zijn dan vrijwel alle films, muziek, toneelstukken, enz. Kort gezegd, is jouw opmerking over games gebaseerd op onwetendheid. Geen kennis van de realiteit en de feiten qua games. En het ergste is nog, dat ondanks dat meerdere mensen je daar op wijzen, je niet kan toegeven dat je misschien iets te snel hebt geoordeeld en geformuleerd. Vind je schaken ook kinderachtig? En vliegsimulators? Gokkasten?
Mensen roepen steeds vaker onjuiste dingen en daarna verschuilen ze zich achter dat het hun mening is. Je kunt verder stoppen om het trucje te gebruiken waarbij je datgene waar je van wordt beschuldigd, rechtstreeks terug kopieert. Zelfprojectie is een bewijs dat je weet waar het pijnpunt ligt.