Heeft iemand enig idee of het uberhaupt mogelijk is om mijn powerpoint bestanden terug te halen? Het gaat om office for mac 2016 student. Ik heb van alles geprobeerd:
-naam van het bestand gewijzigd.
-via keynote het bestand proberen te openen.
-het bestand via een laptop met windows als besturingssysteem geprobeerd te openen en
-zelf een godsvermogen gespendeerd aan van die recovery programma's.
achtergrond informatie
Ik stond net op het punt om mijn bestanden op te slaan en toen viel mijn MacBook Pro uit.
Het bestandsnaam begint zelf met ~$ gevolgd door de eigenlijke titel van het bestand. Bij bepaalde bestanden geeft hij aan dat ik het bestand kan repareren, omdat er iets mis is met de inhoud en als ik dan op repair klik, dan geeft powerpoint aan dat hij het bestand niet kan lezen.
-naam van het bestand gewijzigd.
-via keynote het bestand proberen te openen.
-het bestand via een laptop met windows als besturingssysteem geprobeerd te openen en
-zelf een godsvermogen gespendeerd aan van die recovery programma's.
achtergrond informatie
Ik stond net op het punt om mijn bestanden op te slaan en toen viel mijn MacBook Pro uit.
Het bestandsnaam begint zelf met ~$ gevolgd door de eigenlijke titel van het bestand. Bij bepaalde bestanden geeft hij aan dat ik het bestand kan repareren, omdat er iets mis is met de inhoud en als ik dan op repair klik, dan geeft powerpoint aan dat hij het bestand niet kan lezen.