Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Joseph
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 08-04 21:59
Naar aanleiding van het besluit van de ACM om ook concurrentie toe te laten op de kabel, tekende Ziggo beroep aan. Het bedrijf deed dit zowel bij het CBB (College van beroep voor het bedrijfsleven) als bij het Europese Hof.

Aanvankelijk zou het CBB 4 oktober uitspraak doen. Dat ging niet door en de uitspraak werd uitgesteld naar 12 november. Toen werd het wederom uitgesteld, voor onbepaalde tijd.

Helaas heeft Tweakers hier geen berichtgeving over gehad, maar desondanks ben ik benieuwd: Hoe lang kan dit uitgesteld blijven worden? Kan dit in principe oneindig?

En mocht dat bij het CBB gebeuren waardoor het Europese Hof eerder met een uitspraak komt, overerft die uitspraak het hele CBB-beroep dan? Of gaat, mocht CBB alsnog besluiten het ACM terug te fluiten, de openstelling van de kabel alsnog niet door?

Is er iets meer bekend over de zaak bij het Europese hof? Ik kan daar weinig over vinden.

Ik vind het een apart verhaal dat het zo vaak word uitgesteld, maar hier zijn vast mensen die er meer over kunnen zeggen.

• Joseph
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 08-04 21:59
Een bescheiden bump, maar vandaag liet het BBb weten wederom de uitspraak uit te stellen. Erg jammer dat Tweakers dit nieuws blijkbaar niet belangrijk genoeg vind.

Ik hoop nog steeds dat iemand hier meer kan vertellen over het proces en hoe vaak zoiets nog uitgesteld kan worden.

Het kan toch niet zo zijn dat, welke partij dan ook, ervoor kan zorgen dat zo'n procedure tot in den ∞ gerekt word? Hoe staat het trouwens met de beroepsprocedure bij het Europese hof? Daar hoor ik ook niets over? Of wacht die op de uitspraak van het CBb terwijl die weer stiekem op de uitspraak van het Europese hof wacht, om zo de hete aardappel door de kunnen schuiven?

Dubieus allemaal in mijn ogen en ik snap het niet meer...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 07:55

VapingQueen

Patriotic Vapester!

@Joseph

Er schijnt nu eindelijk een uitspraak te zijn :

https://www.ad.nl/tech/vo...ne-concurrenten~a33d2902/

Men vind het dus niet nodig om de netwerken open te gooien voor kleine aanbieders. :/

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:56
Duurste netwerk in Europa 'zeer competitief'. Onduidelijk waar die conclusie is getrokken, dat kan het ACM toch wel beter?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True