Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Laatste en nieuwe komende games goed (op ultra) kunnen draaien en hier ook nog een tijd mee door kunnen gaan. Eigenlijk is deze PC alleen om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1800,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier wil ik graag meer advies op ten opzichte van mijn build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en Intel hebben mijn voorkeur, verder geen ervaring met andere merken qua processor en gpu.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laatste (en opkomende) games op ultra kunnen draaien zonder problemen. Ook graag wat future proof zijn zodat ik niet over een jaar allemaal onderdelen hoef te vervangen. Graag producten die bij Alternate te verkrijgen zijn.
Ga je overklokken?
Nee dit ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder zelf al een PC build gemaakt, ben benieuwd of er dingen zijn die misschien een bottleneck kunnen zijn of er dingen zijn die niet kloppen of beter kunnen oid. Verder heb ik er ook niet veel verstand van, voor mijn moederbord heb ik bijvoorbeeld 'maar wat aangeklikt' die volgens mij goed is.
Laatste en nieuwe komende games goed (op ultra) kunnen draaien en hier ook nog een tijd mee door kunnen gaan. Eigenlijk is deze PC alleen om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1800,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier wil ik graag meer advies op ten opzichte van mijn build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en Intel hebben mijn voorkeur, verder geen ervaring met andere merken qua processor en gpu.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laatste (en opkomende) games op ultra kunnen draaien zonder problemen. Ook graag wat future proof zijn zodat ik niet over een jaar allemaal onderdelen hoef te vervangen. Graag producten die bij Alternate te verkrijgen zijn.
Ga je overklokken?
Nee dit ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder zelf al een PC build gemaakt, ben benieuwd of er dingen zijn die misschien een bottleneck kunnen zijn of er dingen zijn die niet kloppen of beter kunnen oid. Verder heb ik er ook niet veel verstand van, voor mijn moederbord heb ik bijvoorbeeld 'maar wat aangeklikt' die volgens mij goed is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 363,99 | € 363,99 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Edge AC | € 182,04 | € 182,04 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X | € 585,64 | € 585,64 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,49 | € 37,49 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Night Shark RGB | € 80,57 | € 80,57 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 56,85 | € 56,85 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm Cool Zero | € 114,05 | € 114,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 145,- | € 145,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.636,53 | ||
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2019 12:52 ]