Toon posts:

Moerstaal down...

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben helemaal van streek, ik verwacht belangrijke mails op m'n moerstaal adres! En ik krijg ze maar niet, stuur ik een mailtje aan me zelf, krijg ik een mail terug adres bestaat niet, dom ik heb het al een jaar in werking, waarom zou het niet doen, ik zit echt in hoge nood, mail ik meteen moerstaal, krijg ik een bericht terug mailadres bestaat niet webmaster@moerstaal.nl en info@moerstaal.nl wie weet een ander adres waarop ik ze kan bereiken? En is dit ook bij jullie moerstaal adressen zo?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 01 augustus 2001 13:50 schreef mennokkio het volgende:
Ik ben helemaal van streek, ik verwacht belangrijke mails op m'n moerstaal adres! En ik krijg ze maar niet, stuur ik een mailtje aan me zelf, krijg ik een mail terug adres bestaat niet, dom ik heb het al een jaar in werking, waarom zou het niet doen, ik zit echt in hoge nood, mail ik meteen moerstaal, krijg ik een bericht terug mailadres bestaat niet webmaster@moerstaal.nl en info@moerstaal.nl wie weet een ander adres waarop ik ze kan bereiken? En is dit ook bij jullie moerstaal adressen zo?
tja, ze gaan allemaal failliet he :)

Verwijderd

fantastische verklaring :7

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dat is idd zeer kut. Zeker als je in een mailinglist staat die zeer belangrijk voor je is. Als ze dan net een mailtje sturen op die mail, en ze krijgen een mail terug dat ie niet bestaat, dan wordt je ook gelijk uit die mailinglist geschrapt :(

20*350ZO45°

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 16:42 schreef RDK_NL het volgende:
Dat is idd zeer kut. Zeker als je in een mailinglist staat die zeer belangrijk voor je is. Als ze dan net een mailtje sturen op die mail, en ze krijgen een mail terug dat ie niet bestaat, dan wordt je ook gelijk uit die mailinglist geschrapt :(
als het dan zo belangrijk voor je is, waarom neem je dan niet een _echt_ mailadres voor die lijstjes :?
zo'n moerstraal adres (ook maar een alias) is handig als je spam verwacht ofzo, maar toch niet voor wat belangrijks?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Dan laat je die mails toch gewoon naar een ander e-mail adres sturen? Voor de tegenpartij is dat een kleine moeite, en jij hebt je e-mail snel....

Maar goed, mischien heb je hier wat meer aan: de moerstaal.nl whois info...

Domainname:
moerstaal.nl(second domain)

Status
active

Organisation
Rede Consultancy BV
Rijnbandijk 111 107
4021 AG MAURIK

Administrative contact:
R. Grahmbeek
Phone:+31 344 693205
E-mail: postmaster@grahmbeek.nl

Technical contact:
R.D. Bergsma
Phone:+31 71 5241831
E-mail: hostmaster@movenext.nl

Registrar:
Move Next B.V.
Niels Bohrweg 11 13
2333 CA LEIDEN

Nameserver:
ns1.movenext.nl 212.204.196.69
ns2.movenext.nl 212.204.247.69
ns3.movenext.net 132.229.26.159

Domain first registered : 14-01-2000
Last update: 27-07-2001
Maintainer: NL Domain Registry

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op woensdag 01 augustus 2001 22:34 schreef rrainman het volgende:

[..]

als het dan zo belangrijk voor je is, waarom neem je dan niet een _echt_ mailadres voor die lijstjes :?
zo'n moerstraal adres (ook maar een alias) is handig als je spam verwacht ofzo, maar toch niet voor wat belangrijks?
Die moerstaal adressen zijn niet echt handig voor spam omdat ze alles alleen maar doosturen naar je bestaande adres.
Je zou dus voortaan voor echt belangrijke dingen idd je echte mailadres moeten gebruiken.

Verder heb ik ook wel eens gehad dat een moerstaal adres niet werkt, maar bij mij werden de mails gewoon later alsnog doorgestuurd.
Als je ze terugkrijgt is account misschien opgezegd..?? Heb je soms heel veel moerstaal adressen..?? Ze houden nl een grote schonnmaak (zeggen ze)!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 09:06 schreef Ook het volgende:

[..]

Die moerstaal adressen zijn niet echt handig voor spam omdat ze alles alleen maar doosturen naar je bestaande adres.
Je zou dus voortaan voor echt belangrijke dingen idd je echte mailadres moeten gebruiken.

Verder heb ik ook wel eens gehad dat een moerstaal adres niet werkt, maar bij mij werden de mails gewoon later alsnog doorgestuurd.
Als je ze terugkrijgt is account misschien opgezegd..?? Heb je soms heel veel moerstaal adressen..?? Ze houden nl een grote schonnmaak (zeggen ze)!
Ja, maar dat gaat lastig, bijna iedereen schrijft mijn mailadres verkeerd, menno@menweb.myweb.nl iedereen schrijft mennoweb.... En soms schrijf ik um ook fout..............
Pagina: 1