Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn moeder (60+). Er staat nu een ontzettend trage medion die nooit gebruikt wordt. Ze wou eerst een tablet kopen maar het lijkt mij handiger als er een 2 in 1 laptop oplossing komt. Ik heb ze zelf eigenlijk nooit gebruikt maar het lijkt me een perfecte oplossing voor haar. Ze kijkt nu netflix op haar telefoon (geen smart TV). Het zal gebruikt worden om zo nu en dan word of powerpoint te gebruiken, te internetten en netflix te streamen. Op dit moment heb ik deze op het oog:
https://www.lenovo.com/nl...-C340-14API/p/88IPC301189
Is dit een goede deal? Ik heb erg veel goede verhalen gehoord over de nieuwe AMD lijn. Ik wil niet dat ze weer met een langzame laptop gaat werken, een snellere zal haar (denk ik) wat meer vrijheid geven om dingen zelf uit te zoeken en niet bang te zijn op dingen te klikken.
Wat ga je met je laptop doen?
Windows, standaard gebruik, tekstverwerken, netflix streaming (geen gaming, geen video editing etc)
Wat is je budget?
500-800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, accu is nog wel handig voor op de bank ivm 2 in 1, maar hij zal het huis (bijna) nooit verlaten)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
2 in 1. HMDI aansluiting is een pre (koppelstukje is te overzien)
Feedback of andere deals zijn zeer welkom
https://www.lenovo.com/nl...-C340-14API/p/88IPC301189
Is dit een goede deal? Ik heb erg veel goede verhalen gehoord over de nieuwe AMD lijn. Ik wil niet dat ze weer met een langzame laptop gaat werken, een snellere zal haar (denk ik) wat meer vrijheid geven om dingen zelf uit te zoeken en niet bang te zijn op dingen te klikken.
Wat ga je met je laptop doen?
Windows, standaard gebruik, tekstverwerken, netflix streaming (geen gaming, geen video editing etc)
Wat is je budget?
500-800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, accu is nog wel handig voor op de bank ivm 2 in 1, maar hij zal het huis (bijna) nooit verlaten)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
2 in 1. HMDI aansluiting is een pre (koppelstukje is te overzien)
Feedback of andere deals zijn zeer welkom