[V&A] Beheer Afbeeldingen Inactieve advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 14:18
Het is leuk om naar je (lange) geschiedenis van oude V&A aanbiedingen te kijken door de jaren heen als je in een nostalgische bui bent. :9

Iets wat mij opviel is dat er nu geen optie is om je oude afbeeldingen zelf te verwijderen. Graag zou ik het beheer van mijn V&A afbeeldingen in eigen beheer houden.

Nou heb ik daar nu geen behoefte aan maar mocht ik dit ooit wel willen doen in de toekomst dan zou ik daar graag de mogelijkheid toe willen hebben. Zonder tussenkomst van een mod.

Het gevolg is dat ik nu standaard eerst de afbeeldingen verwijder voordat ik een advertentie inactief maak, iets wat ik liever niet gelijk zou doen maar na een x aantal jaar of iets.

Bij deze stel ik voor het mogelijk te maken om afbeeldingen te verwijderen van inactieve advertenties. Desnoods na een grace periode van een maand inactief status of iets dergelijks om eventueel misbruik te voorkomen.

(Nee dit is dus geen verkapte vraag aan een mod om mijn oude V&A afbeeldingen te bekijken en te verwijderen.) ;)

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:40

ikloon

Product Owner
Ik heb de wens toegevoegd aan de lijst met (mogelijke) verbeteringen voor V&A.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
@ikloon Las dat er laatst weer wat aan de foto-upload gewerkt is. Zou hier misschien nu nog eens naar gekeken kunnen worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:40

ikloon

Product Owner
Dat verzoek hebben we in de recente vernieuwing van de foto-upload binnen V&A niet meegenomen. Het staat ook niet hoog op onze lijst van prioriteiten voor de komende tijd zeg ik eerlijk.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
@XWB @crisp Nog bedankt voor de snelle afhandeling van de premium artikelen overzichten. Ik kon in dat topic er geen reactie meer op geven.

Mochten jullie weer in de buurt komen van V&A, zoals ik laatst las ik in de laatste .plan van @boenkeijer willen jullie dan alsjeblieft misschien aan deze feature request denken? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:53

crisp

Devver

Pixelated

@ikloon we hebben al logica om geautomatiseerd afbeeldingen van verwijderde advertenties fysiek weg te gooien. Het lijkt me niet lastig om datzelfde te doen voor advertenties die al x tijd inactief zijn (vervallen of verkocht).

Intentionally left blank

Pagina: 1