Er was een mod die mij vanavond dacht even te moeten trashtalken @ discord , vol VMBO-spelling (tenenkrommend)
Verklaar aub jullie "beleid"
Verklaar aub jullie "beleid"
[ Voor 33% gewijzigd door duiveltje666 op 24-11-2019 20:44 ]
[ Voor 33% gewijzigd door duiveltje666 op 24-11-2019 20:44 ]
Je mag hem moven naar wat jij passend vindtGropah schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:52:
Dit topic past denk ik beter in Lieve Adjes of Schop een Modje dan hier, waar het in principe alleen over redactionele content gaat.
Verder is dit nou ook niet echt de meest constructieve manier om een gesprek te beginnen, sommige zouden het zelfs tenenkrommend noemen.
Je geeft aan dat je niet tevreden bent over hoe een andere moderator je behandeld heeft. Kun je wellicht wat duidelijker zijn? Om welke moderator gaat het? In welk kanaal? Dan kan er wellicht wat aan gedaan worden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Namen, rugnummers en quotes dan?duiveltje666 schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:43:
Er was een mod die mij vanavond dacht even te moeten trashtalken @ discord
[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 24-11-2019 21:37 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik vind PC-janken om dingen ook niet helemaal jofel , niet iemand persoonlijk willen aanspreken (via een bot ) ,dat de "correctie" ook nog vol spelfouten zit , is al helemaal jammer..RobIII schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:36:
[...]
Namen, rugnummers en quotes dan?
Verder vind ik je manier van dit aankaarten ook niet helemaal jofel, maar dat wist je vast zelf ook wel?
Mogen we blijven gissen naar wat er aan de hand is/was of ga je het nog vertellen? Hier kunnen we helemaal niets mee. Dus graag tekst en uitleg, quotes waar van toepassing en graag even het verhaal vertellen dat je klaarblijkelijk zo dwars zit. Ik heb geen kristallen bol.duiveltje666 schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:35:
[...]
Ik vind PC-janken om dingen ook niet helemaal jofel , niet iemand persoonlijk willen aanspreken (via een bot ) ,dat de "correctie" ook nog vol spelfouten zit , is al helemaal jammer..
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Met dit soort getroll ga je alleen erg weinig bereiken en gedaan krijgen.duiveltje666 schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:35:
[...]
Ik vind PC-janken om dingen ook niet helemaal jofel , niet iemand persoonlijk willen aanspreken (via een bot ) ,dat de "correctie" ook nog vol spelfouten zit , is al helemaal jammer..
Virussen? Scan ze hier!
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq