Wie o wie kan mij vertellen, hoe ik HL en CS aan elkaar kan 'koppelen' ?! Ik heb HL orgineel en van Counterstrike heb ik de 'Download-versie'. Er zit wel een zogenaamde manual bij, maar daar staat dat je 'custom game' moet kiezen in het HL-menu, maar die optie is er helemaal niet
En deze kan neem ik aan dus op slot?! 
Ongeduldig?!
Ongeduldig?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ik dacht dat je dat gewoon in het spel moest doen. Een snelkoppelingmaken is het probleem niet, maar hij werkt niet !! Hij start op, ik krijg linksboven 'console' te staan, klik ik aan vliegt die er weer uit met de regel kan 'cannot load d:\...\...client.dll', what 2 do ?
Verwijderd
mee eensOp woensdag 01 augustus 2001 14:19 schreef Raven_ het volgende:
HL en cs opnieuw installeren?
dat niemand dit weet...
je moet iig 1 patch over HL hebben gegooid wil je custom game zien staan in HL. Dus dat word een HL patch downen.
En wie zijn hier nou newbies? Beetje hem voor n00b uitschelden als je niet eens zelf weet hoe je het kan oplossen.
je moet iig 1 patch over HL hebben gegooid wil je custom game zien staan in HL. Dus dat word een HL patch downen.
Kijk aan deze man heb ik wat ! Mathijs bedankt !!
Graag gedaanOp woensdag 01 augustus 2001 14:38 schreef Dwid het volgende:
Kijk aan deze man heb ik wat ! Mathijs bedankt !!
Verwijderd
Ik had vernomen dat'ie patch al d'r op gezet... wie is nou zoOp woensdag 01 augustus 2001 14:32 schreef Matthijsje het volgende:
dat niemand dit weet...
je moet iig 1 patch over HL hebben gegooid wil je custom game zien staan in HL. Dus dat word een HL patch downen.En wie zijn hier nou newbies? Beetje hem voor n00b uitschelden als je niet eens zelf weet hoe je het kan oplossen.
sloeg meer op Marble met z'nOp woensdag 01 augustus 2001 14:45 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat'ie patch al d'r op gezet... wie is nou zoom dat niet te doen right? Zo te zien zijn die mensen er alsnog... Maar goed.
Dat vind ik dus belachelijk om meteen zo te reageren...gekke newbie, als je al geen snelkoppeling kan maken, wat doe jij dan hier?????
Maar waar kan ik nou een werkende patch vinden voor cs 1.1
Ik had laatst nog zoiets heel vaags gehoord over zo'n site dat www.counter-strike.net heet. Een of andere domme cs site.
Beetje laat nu he?Op woensdag 01 augustus 2001 18:27 schreef MM- het volgende:
Ik had laatst nog zoiets heel vaags gehoord over zo'n site dat www.counter-strike.net heet. Een of andere domme cs site.
Verwijderd
Je moet gewoon ff Halflife opnieuw instaleren , dan doe je gewoon autoupdate. Hoef je niks te doen alles gaat automatish. Daarna ga je naar www.counter-strike.net . Daar download je Full 1.1 En ide installeer je vervolgens in je halflife dir, staat er nog bij als je het wilt installen, point out your halflife dir ofzo
Suuccccccc6
Suuccccccc6
Alles voor ieder spel ooit is te vinden op:
http://www.fileplanet.com
Daar kan je gewoon de laatse HL patch (1.007 ofzo geloof ik ) en Counter Strike 1.1 downloaden.
http://www.fileplanet.com
Daar kan je gewoon de laatse HL patch (1.007 ofzo geloof ik ) en Counter Strike 1.1 downloaden.
Pagina: 1