Fractal Design node 304 en Sapphire Nitro+ RX 5700 XT?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben bezig met het bij elkaar zoeken van de componenten om een kleine en stille gamepc in elkaar te zetten.

Ik zoek een?
Combinatie van een kleine stille behuizing en een goede Radeon 5700 XT videokaart en heb daarvoor al een Fractal Design Node 304 en een Sapphire Nitro+ RX 5700 XT op het oog.

Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met deze combinatie. Qua lengte moet de kaart net passen (lengte < 31 cm), maar qua aantal slots weet ik het niet zeker. Oh, en ik combineer deze twee met een Corsair RM 550x voeding. Deze past qua afmetingen volgens mij ook in de Node 304.
Is deze combinatie een go of een no-go?

[ Voor 1% gewijzigd door Bar_en_boos op 24-11-2019 17:06 . Reden: typo ]

Alle reacties

Verwijderd

Kijk eens naar het aantal slots dat de Sapphire breed is en trek zelf je conclusie.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bar_en_boos schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:02:
Ik ben bezig met het bij elkaar zoeken van de componenten om een kleine en stille gamepc in elkaar te zetten.

Ik zoek een?
Combinatie van een kleine stille behuizing en een goede Radeon 5700 XT videokaart en heb daarvoor al een Fractal Design Node 304 en een Sapphire Nitro+ RX 5700 XT op het oog.

Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met deze combinatie. Qua lengte moet de kaart net passen (lengte < 31 cm), maar qua aantal slots weet ik het niet zeker. Oh, en ik combineer deze twee met een Corsair RM 550x voeding. Deze past qua afmetingen volgens mij ook in de Node 304.
Is deze combinatie een go of een no-go?
In Node 304 kun je beter een SFX voeding gebruiken met pricewatch: Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:12
Gebruik in de Node 304 een ATX voeding van max 14cm lang (en bij voorkeur niet modulair), een SFX of SFX-L voeding.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De Corsair RM550x voeding heb ik al en zou volgens mij precies in de Node 304 moeten passen (max 16 cm diepte). Er moet dan dus een 2-slots videokaart in. Zoals hierboven voorgesteld de Powercolor Red Dragon RX 5700 XT. Dat moet dan toch goedkomen?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:12
Een voeding met een diepte van 16cm past icm een videokaart die langer is dan 17cm mits de voeding niet modulair is. Met een modulaire voeding heb je een probleem want de connectors passen niet tussen voeding en videokaart.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bar_en_boos schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:26:
De Corsair RM550x voeding heb ik al en zou volgens mij precies in de Node 304 moeten passen (max 16 cm diepte). Er moet dan dus een 2-slots videokaart in. Zoals hierboven voorgesteld de Powercolor Red Dragon RX 5700 XT. Dat moet dan toch goedkomen?
Zoek maar eens online, dan zie je dat de kabels niet lekker passen(weinig/geen ruimte)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1