Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een 5.1 set voor in onze woonkamer, op termijn uit te breiden naar 7.1 of 7.1.2
Wat is je budget?
Circa 2800 euro om mee te beginnen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
50% Films, 25% games, 25% muziek
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf wezen luisteren naar verschillende merken en KEF spreekt me qua klank en visuele invulling erg aan. ( Afstand TV - bank ~ 5 meter, afstand links / rechts ~ 5 meter )
Daarnaast de Denon versterker op basis van mijn verdere behoefte uitgezocht
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat denken jullie van deze KEF combinatie? Volledig op de Q serie lukt qua budget niet, en heb ik de ruimte niet voor. Is dit zo te combineren?
Ik vond KEF mooi klinken en het design is netjes, als jullie denken dat ik zeker een ander bepaald merk zou moeten beluisteren hoor ik het graag!
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een 5.1 set voor in onze woonkamer, op termijn uit te breiden naar 7.1 of 7.1.2
Wat is je budget?
Circa 2800 euro om mee te beginnen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
50% Films, 25% games, 25% muziek
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf wezen luisteren naar verschillende merken en KEF spreekt me qua klank en visuele invulling erg aan. ( Afstand TV - bank ~ 5 meter, afstand links / rechts ~ 5 meter )
Daarnaast de Denon versterker op basis van mijn verdere behoefte uitgezocht
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Versterkers en receivers | Denon AVR-X2600H | € 489,- | € 489,- |
1 | Speakers | Kef Kube10b (Zwart) | € 649,- | € 649,- |
2 | Speakers | Kef Q550 (Zwart) | € 409,- | € 818,- |
2 | Speakers | Kef T301 (Zwart) | € 279,- | € 558,- |
1 | Speakers | Kef T301c (Zwart) | € 279,- | € 279,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.793,- |
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat denken jullie van deze KEF combinatie? Volledig op de Q serie lukt qua budget niet, en heb ik de ruimte niet voor. Is dit zo te combineren?
Ik vond KEF mooi klinken en het design is netjes, als jullie denken dat ik zeker een ander bepaald merk zou moeten beluisteren hoor ik het graag!