Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe game PC. Ik wil gaan gamen op 1440p en 144Hz. Games die ik wil (gaan) spelen zijn o.a. BF5 en Cyberpunk 2077. Ik speel ook veel andere spellen. Verder zal de PC gebruikt gaan worden voor programmeer werk (Visual Studio) en tv kijken (netflix, dplay, etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eigenlijk een budget van 2000 euro, maar ik ga er iets over heen, dat is niet zo erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een monitor (https://tweakers.net/pric...g-swift-pg279q-zwart.html), toetsenbord (Logitech G19S) en muis (Logitech MX Master).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje wat ik zelf al heb samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet dat AMD meet bang for buck is op dit moment, maar ik ben een die hard Intel fan. Ik weet dat modernere games meer cores nodig hebben, vandaar de keuze voor de i7-9700 ipv bv. een i5-9600K.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst een zo stil mogelijke PC. Vandaar de keuze voor de kast, ik heb al meerdere Silencio's gehad en die bevallen goed. Ik denk dat de PSU ook een goede keuze is voor geluidsreductie. Is dat zo?
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit de beste componenten zijn voor een stille, snelle game PC. Maar vooral wil ik weten of alles lekker met elkaar samen gaat werken. Maw: is het een goede build? Zijn er nog dingen die ik anders kan doen om een zo stil mogelijke PC te krijgen? Is de 550w voeding toereikend genoeg voor de RTX 2080 Super?
Ik wil een nieuwe game PC. Ik wil gaan gamen op 1440p en 144Hz. Games die ik wil (gaan) spelen zijn o.a. BF5 en Cyberpunk 2077. Ik speel ook veel andere spellen. Verder zal de PC gebruikt gaan worden voor programmeer werk (Visual Studio) en tv kijken (netflix, dplay, etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eigenlijk een budget van 2000 euro, maar ik ga er iets over heen, dat is niet zo erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een monitor (https://tweakers.net/pric...g-swift-pg279q-zwart.html), toetsenbord (Logitech G19S) en muis (Logitech MX Master).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje wat ik zelf al heb samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700F Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B360-F Gaming | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Super 8GB Gaming OC | € 889,- | € 889,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Red (256MB cache), 6TB | € 182,90 | € 182,90 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S600 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM DSP OEI | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Ninja 5 | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB | € 140,90 | € 140,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 98,05 | € 98,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.108,15 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet dat AMD meet bang for buck is op dit moment, maar ik ben een die hard Intel fan. Ik weet dat modernere games meer cores nodig hebben, vandaar de keuze voor de i7-9700 ipv bv. een i5-9600K.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst een zo stil mogelijke PC. Vandaar de keuze voor de kast, ik heb al meerdere Silencio's gehad en die bevallen goed. Ik denk dat de PSU ook een goede keuze is voor geluidsreductie. Is dat zo?
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit de beste componenten zijn voor een stille, snelle game PC. Maar vooral wil ik weten of alles lekker met elkaar samen gaat werken. Maw: is het een goede build? Zijn er nog dingen die ik anders kan doen om een zo stil mogelijke PC te krijgen? Is de 550w voeding toereikend genoeg voor de RTX 2080 Super?
[ Voor 1% gewijzigd door Leviathan op 24-11-2019 16:46 . Reden: Aanpassing lijst nav reactie Hackus ]