Toon posts:

UT en WINAMP samen werkt niet bij mij! ;(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moi

Ik heb Unreal Tournament draaiend en wil graag MP3tjes afspelen via Winamp player. Bij een kammeraad werkt dit gewoon: eerst winamp starten met playlist (ofzo) en dan unreal starten en je hebt het muziek van winamp en de geluiden van Unreal Tournament, maar op mijn systeem werkt het niet..

Ik heb een gewone simpele SB en de laatste patch van UT en drivers voor de geluidskaart

who can help?
thanx!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat voor foutmelding krijg je?!
Need more input!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Hmmz, hier werkt het soms, soms dan wordt het geluid van UT brak, vervormd, en dan opnieuw opstarten doet het wel goed...
Heb een geintegreerd flutding

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Misschien is het zo dat die simpele SB maar 1 kanaal heeft, en winamp dat 1e kanaal gebruikt, en UT geen geluid heeft..
DirectX heeft ook de mogelijkheid al het andere geluid uit te zetten, dat kan ook gebeurt zijn...

Maar misschien kan je wat meer info geven als 'het werkt niet', krijg je helemaal geen geluid?

Verwijderd

Topicstarter
Tis gewoon heel simpel

start ik winamp voor UT heb ik geluid van winamp en niets van UT

start ik ut en dan Winamp dan blijft UT spelen en winamp (kan) nix laten horen :)

more info?... that's all.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20
Van unrealtournament.com:
Wanna use WinAmp in UT? - Posted Thursday, February 8, 2001

It looks like one of the many evil programmers in the Unreal community have done it again, this time with a new mod which allows you to control winamp from inside Unreal Tournament (PC). Download the mod here, from Creative Carnage or here from Unreality.org.

creative carnage link
unreality link

Verwijderd

Topicstarter
Klopt die heb ik gedownloaded, maar ik kan geen playlist openen dus moet winamp al gestart zijn voordat unreal gestart is... dat betekend dus voor mij dat unreal geen geluid geeft ;(

toch bedankt!

Verwijderd

Ik heb gewoon een hele kale UT en ik kon gewoon winamp draaien....

En als je dan van playlist wil wisselen ken je gewoon ALT+TAB gebruiken....

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

dat is gewoon je geluidskaart..

oude geluidskaarten kunnen namelijk maar 1 kanaal/signaal teglijk verwerken (SB 256 kan er 356 tegelijk en de SB 1024 kan er, goh, 1024 tegelijk)

Er zijn hiervoor 2 (waarschijnlijk wel meer) oplossingen:

1) Een nieuwe geluidskaart kopen
2) Win2000 instaleren, die doet dat namelijk softwarematig
3) Misschien kans dat je ook wel een progje vind dat dat kan, maar dan heb je wel geluk denk ik

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
Gelukkig zijn geluidskaarten echt goedkoop. :)

Ik speel overigens UT ook met WinAMP in de achtergrond. Gewoon winamp opstarten en vervolgens UT. Je kunt ook even uit UT Alt-Tabben en andere dingen doen als het een level ophaalt oid. Alhoewel dit somes UT crashed. (Geen idee waarom). :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Topicstarter
mmm kee ik ga dus ff een nieuwe sb regelen..

thanx!

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

Nu heb ik een Creative Vibra PCi 128 kaart, met meerdere kanalen als het goed is.. nu heb ik nog meer problemen ;(

1. Het muziek is ontiegelijk zacht... echt heel erg zacht. zelfs als ik alles zo hard mogelijk zet! ;(

2. Weer kan ik geen muziek luisteren onder UT ;(..

Help!... what am i doing wrong?

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:35

AMDFreak

Intel is zo..

uhm... kijk ff in je volumeregeling :) btw Sb Live rulez (ik heb uhm ook (ff terug gaan naar de winkel >:)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 00:05

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Kijk ff welke output plugin winamp gebruikt (preferences -> plug-ins -> output). Als je meerdere programmas tegelijk geluid wilt laten maken moet je de DirectSound-plugin gebruiken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Zet bij winamp de output (bij plugins) eens op DirectSound ipv WaveOut en probeer dan nog eens?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:35

AMDFreak

Intel is zo..

of winamp ff reinstalle! misschien helpt ut :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
Niets werkt.. ik heb alles op directsound gezet maar nee hoo maar ;(

ik snap er de balle van... help!

Verwijderd

Ik heb dit met alle games, terwijl het wel werkte met mijn vorige install van m'n computer |:(

Heb een SB128, moet wel werken maar hoe weet ik niet meer :?

Verwijderd

Hey! Er zijn hier nog steeds onopgeloste problemen op GoT, dat kan niet he >:)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
sekers niet >:) kijk ff in DirectX...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 13:15
Op woensdag 01 augustus 2001 16:30 schreef Timpie2000 het volgende:
dat is gewoon je geluidskaart..

oude geluidskaarten kunnen namelijk maar 1 kanaal/signaal teglijk verwerken (SB 256 kan er 356 tegelijk en de SB 1024 kan er, goh, 1024 tegelijk)
IDD dat is het. ik had erst een AWE 64 en daar had ik het zelfde probleem, maar op mn LIVE kan ik winamp, games, filmpjes enzo allemaal door elkaar draaien met geluid >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

hmm, ik kan winamp 10 keer opstarten en alles door elkaar heem mixen, kan winamp&UT tegelijk draaien als ik wil mediplayer er ook doorheen. Nu zul je wel denken wo hij heeft een surround megablaster kaart-kwadraat, maar kheb gewoon een built-in 64 pci ding integrated. Snap er ook niks van (8>

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Pagina: 1