4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Geen maximum, alleen maximum temperatuur....
Als het niet verder wil, dan weet je dat je je voltage op moet schroeven, of temperatuur naar beneden.....
Het belangrijkste is je temp. Als die maar niet te hoog wordt, kan je doen wat je wil!
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dat zal ook niet gaan op een A7V133; deze gaat standaard maar tot 1.85 Volt...Op woensdag 01 augustus 2001 13:53 schreef Microkid het volgende:
Oke, bedankt. Ik ga voorlopig niet verder dan 2.0 volt.
(tenzij je gaat solderen...
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Damn!!!Op woensdag 01 augustus 2001 14:03 schreef fv het volgende:
[..]
Dat zal ook niet gaan op een A7V133; deze gaat standaard maar tot 1.85 Volt...
(tenzij je gaat solderen...)
Damn waar ligt mijn soldeerbout nou weer
No offence
Geen inspiratie
Treur niet, alle socket A mobo's gaan max tot 1.85v (soms word het door de sensor hoger aangegeven maar we gaan ff uit van bios waarden)Op woensdag 01 augustus 2001 14:47 schreef Microkid het volgende:
[..]
Damn!!!![]()
Dan maar kijken hoever ik kom met 1.85v...
I beg to differOp woensdag 01 augustus 2001 21:53 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Treur niet, alle socket A mobo's gaan max tot 1.85v (soms word het door de sensor hoger aangegeven maar we gaan ff uit van bios waarden)
Ik heb hier een Soltek KAV-75 en die gaat volgens mij over de 2 volt heen in het bios. Kan er nu niet in kijken omdat ie een stresstest uitvoert..
Post het later nog wel.
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
meer dan een uur later.
Wat gaf de BIOS nu aan als maximum in te stellen Vcore ??
(Wedden dat het gewoon 1.85 volt is..)
Als max wordt trouwens meestal 2.30 als vcore waarde aangehouden als je beschadiging van de CPU wilt voorkomen...
Ik praatte gewoon poep. Hey, als je teveel naar je scherm zit te turen, dan krijg je op een gegeven moment vanzelf vormen van korsakoff, alzheimer, gilles de la touret en biri-biri aangemeten. Ik zag een beetje scheel denk ik
Gaat maar tot 1.85. Check.
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Verder bij goed koelen niets aan het handje, mijn systeem nu al 15up en running.
KT7 AMD TB800@800 | 512MB Dane-Elec | 2x Quantum LM 30,0 GB RAID 1| Asus 7100 Geforce2MX 32MB | W2k AS SP2 | WNTE 4.0 SP6 | W98SE
Waar ben ik?Op donderdag 02 augustus 2001 23:07 schreef Hooi het volgende:
LOL
Zo erg is het toch vast nog niet, ijzer7