[Ervaringen] Medion 65" UHD Smart TV (Black Friday)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 14:03
https://www.aldi.co.uk/me...mart-tv/p/021869310709500

Aanstaande vrijdag in de aanbieding bij Aldi Nederland. Zeg het maar, lijkt op een mooie aanbieding. Maar met een prijs van rond de 550 euro ook echt de moeite waard, of mist deze tv toch een paar bepaalde opties waardoor je hem toch moet laten schketen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-07 17:33
Er is een wachtrij om de website op te kunnen?
Ik kan de specs dus niet bekijken noch online reviews.
Maar de mediamarkt en plattetv hebben ook 65inch aanbiedingen voor 500a600 euro? Dan kom je bij merken als Samsung etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:03

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

https://www.aldi.nl/onze-...v-65-2000357.article.html

Dit?

[ Voor 25% gewijzigd door MedionAkoya op 24-11-2019 11:46 ]

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 103720
MedionAkoya schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:36:
https://www.aldi.nl/onze-...v-65-2000357.article.html

Dit?
Wat moeten wij met een Britse Aldi. Laat je hem verschepen ofzo?
Hij komt as vrijdag hier in Nederland in de winkel te liggen.

Info:

Medion 65" UHD Smart TV
Product Ref: 021869310709500

Product Information
Brand:

Medion

Product Type:

TVs

Screen Size:

65"

Box set marathons will be even more tempting with this 65 inch smart TV. With its ultra-HD, razor sharp images along with Dolby Vision's™ brilliant colours and contrast, you can sit back and enjoy the ultimate home cinema experience, the way it's meant to be. This fully equipped Dolby Vision™ TV has built-in smart capabilities so you can watch Netflix and your favourite TV channels, and it doesn't stop there. You can use the 65 inch TV's integrated internet browser so search outside-the-box, or use the media portal to access news, social networks, games and more. Hurry while stocks last.

Features
LED-backlight technology
Ultra HD home cinema experience with razor sharp images in 16:9 format
HD Combo Tuner (DVB-T2 HD / DVB-C) – integrated combined tuner for receiving digital HD television via cable and digital terrestrial television
HDR (High Dynamic Range) – increased dynamic range for a better picture performance
Dolby VisionTM - brilliant colours and contrasts just like in the cinema
1500 MPI – enjoy the brilliant picture performance
The integrated Internet browser enables you to surf the Internet on your TV
Media portal combines television and the Internet and allows you to access news, vod, social networks, games and much more
Thanks to AVS (Audio-Video-Sharing), you can playback music, photos or films directly on your TV from your home network
HbbTV – receive the latest information about the program you are watching or call up a program you missed from the previous day via the Internet
Wireless Display - stream all kinds of content from your smartphone, tablet or notebook directly to your smart TV
Guarantee/Warranty
3 Years

[ Voor 26% gewijzigd door 103720 op 24-11-2019 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, je krijgt waar je voor betaald natuurlijk. Het zal best kunnen wat het zegt dat het moet kunnen, maar ik stel me voor dat dit bijv. panelen zijn die niet voldeden voor een A-merk en je dus wat slechtere kleuren/uniformiteit en dergelijke hebt.

Ik zou zoiets zelf niet kopen voor in de woonkamer zeg maar ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GGdiArgos
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 12:30
Daarnaast weet ik niet hoe het zit met de app support van Medion? De prijs is wel lager dan samsung varianten dacht ik (de goedkoopste 65inch is nu rond de 700 dacht ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
GGdiArgos schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:04:
Daarnaast weet ik niet hoe het zit met de app support van Medion? De prijs is wel lager dan samsung varianten dacht ik (de goedkoopste 65inch is nu rond de 700 dacht ik).
Dat^^. Iets zegt me dat ze bezuinigd hebben op een developmentteam voor toekomstige updates. M'n vader had een smartphone van Wolfgang, behalve dat die na verloop van tijd erg instabiel werd, heeft deze net als de Wolfgang van m'n broertje geen enkele update gezien. 't zal geen slechte TV zijn, maar niet iedereen behoort tot de doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
In het black friday topic is hier weinig info over te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:48

FeaR

In GoT we trust

Puur als topic zag ik in de huidige vorm geen toegevoegde waarde, dus even de titel omgezet om meer ervaringen/ideeën te krijgen. De actie mag dan voor Black Friday zijn maar discussie over deze TV kan altijd en gewoon hier.

Verzoek aan @103720 om eventueel de informatie uit halverwege het topic en het linkje naar de Nederlandse site in de TS te plaatsen zodat het totaal wat overzichtelijker is.

[ Voor 91% gewijzigd door FeaR op 24-11-2019 22:36 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:44
Dat men geen modelnummer bij de specificaties vermeld doet bij mij de wenkbrauwen fronsen.

Zoals GGdiArgos en hoi1234 al terecht aanhalen is het maar de vraag, los van de beeldkwaliteit, hoe het OS functioneert en hoe lang je hier support voor krijgt. Daarnaast is er ook maar weinig over deze tv aan reviews te vinden.

Persoonlijk denk ik dat je door 140 euro meer uit te geven meer zekerheid in huis haalt met bijv. de pricewatch: Samsung 65RU7170 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103720
FeaR schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:33:

Verzoek aan @103720 om eventueel de informatie uit halverwege het topic en het linkje naar de Nederlandse site in de TS te plaatsen zodat het totaal wat overzichtelijker is.
Duidelijk, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-06 22:57
Heel veel staat of valt met CI+. Bij een dergelijke uitgebreide tv zit je niet op nog een extra kastje te wachten. En daar wordt hier niets over gezegd. Ik twijfel. Maar als iemand hem gaat kopen hier, en kan zeggen of Ci+ werkt, dan hoor ik het graag.
In het filmpje wordt gesproken over de X16590.

[ Voor 8% gewijzigd door Herman456 op 25-11-2019 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Voor mij moet dat ding enkel een HDMI poort hebben en redelijke beeldkwaliteit. Menu 1x in om instellingen juist te zetten en de al die andere opties zullen me een worst wezen. Mijn HTPC en Onkyo doen de rest. Voor iemand met dergelijke eisen is dit natuurlijk een zeer mooie deal toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaggen
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 17-02-2023
Waarschijnlijk zullen ze er weer maar 1 of 2 per filiaal hebben en moet je dus s'ochtends op tijd op de stoep staan, hou daar wel rekening mee

[ Voor 3% gewijzigd door Vlaggen op 26-11-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 00:12

Chiron

Moderator Discord
Ben benieuwd wat er voor paneel in zit, MVA of IPS? En is het Edge lit of direct, en hebben ze local dimming?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:35
Ik zou hem niet kopen om op te gamen.
Om tv/filmpie/youtube/netflix te kijken is het vast goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_255
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 19:38
En de prijs staat er inmiddels bij 499,-

Ik snap computers, het is alleen jammer dat ze mij niet helemaal begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjoman
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-04-2023
Ik ben van plan hem op de slaapkamer te plaatsen. Lijkt mij een prima functie voor deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 23:33

Sneek

Tweaker

betreft de "medion life x16590" zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472944

Iemand enig idee hoeveel Hertz zo'n ding heeft?
Al eerder een vergelijkbaar model uitgekomne?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aliakdogan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-05 10:54
https://www.medion.com/de...iple-tuner-ci--30025481A1 dit is hem kost 550 nu in duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-07 16:15
Anoniem: 472944 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:27:
Iemand enig idee hoeveel Hertz zo'n ding heeft?
Al eerder een vergelijkbaar model uitgekomne?
Wordt met geen woord over gerept op de site van de fabrikant...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Net contact gehad met de klanten service van Medion. Om nu toch eens te vragen wat ze bedoelde met MPI en wat die waarde nu voor informatie had.

Lieve mevrouw aan de lijn, maar die wist het niet.
Even een paar minuten moeten wachten want er moest even overlegt worden met de technische afdeling, want het was immers een technisch verhaal :p

De uitkomst:

De MPI is is een waarde door Medion gegeven op basis van de refreshrate en de resolutie. Deze worden dan bij elkaar opgeteld, opgedeeld, gestapeld of iets anders moois.

En Hertz zei op zichzelf "immers niet zoveel over een tv". Daarom was dit een betere oplossing!

Voor wat het waard is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-07 11:59

MrMarcie

CFMoto 650MT

Anoniem: 472944 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:52:
Net contact gehad met de klanten service van Medion. Om nu toch eens te vragen wat ze bedoelde met MPI en wat die waarde nu voor informatie had.

Lieve mevrouw aan de lijn, maar die wist het niet.
Even een paar minuten moeten wachten want er moest even overlegt worden met de technische afdeling, want het was immers een technisch verhaal :p

De uitkomst:

De MPI is is een waarde door Medion gegeven op basis van de refreshrate en de resolutie. Deze worden dan bij elkaar opgeteld, opgedeeld, gestapeld of iets anders moois.

En Hertz zei op zichzelf "immers niet zoveel over een tv". Daarom was dit een betere oplossing!

Voor wat het waard is!
Ik ben wel in voor een 65" en werd op deze Medion gewezen. Lijkt te goedkoop om echt goed te zijn dus dat weerhoudt me. Maar dat ze zo vaag zijn over de specs kan 2 dingen betekenen. Hij is echt goed of gewoon waar naar zijn prijs. Maar mede gezien die medion software ga ik toch maar voor een gerenomeerd merk nu. Kost me bijna tweeenhalfmaal zoveel maar dat ben ik hopelijk snel weer vergeten.

[ Voor 3% gewijzigd door MrMarcie op 27-11-2019 18:22 ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Ik denk dat deze tv zonder afstandsbediening wordt geleverd (vandaar een flink lagere prijs denk ik), en dat je met de medion liferemote app aan de slag moet. Kent iemand deze medion liferemote app?

Ben net terug gebeld door Medion.

Ik heb de bevestiging dat het om 50 Hertz gaat. d:)b

• Fullhouse
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-05 19:27
Chiron schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:20:
Ben benieuwd wat er voor paneel in zit, MVA of IPS? En is het Edge lit of direct, en hebben ze local dimming?
Er staat bij LED-backlight technology.

Ik neem aan dat het om direct-led gaat, dus er zal geen ''local dimming'' aanwezig zijn, maar een complete dimming.

• west-13
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-11-2022
ik heb momenteel een philips 55pus6262/12 , ook niet heel bijzonder qua speficaties en dergelijk . ik wil nu eigenlijk switchen naar de Medion , verwachten jullie dat het beeld beter zou zijn ? of kan ik beter mijn philips bewaren .

thanks voor de tips en info

• Vulcan750
  • Laatst online: 17:50
west-13 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:49:
ik heb momenteel een philips 55pus6262/12 , ook niet heel bijzonder qua speficaties en dergelijk . ik wil nu eigenlijk switchen naar de Medion , verwachten jullie dat het beeld beter zou zijn ? of kan ik beter mijn philips bewaren .

thanks voor de tips en info
Ik vermoed dat de Medion niet minder zal zijn, jouw Philips is ook een instappertje.
Je zou het kunnen proberen, ik neem aan dat je de tv terug kan brengen naar de Aldi als die niet bevalt.(?)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliakdogan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-05 10:54
Inmiddels is de prijs in Duitsland omhoog gegooid. Eerder was die 550 euro nu 650 euro. :P zo gaan we dan de weer spelen met prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
Ik heb m bij Aldi gehaald, is een prima ding, afstandsbediening zit er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Staat nu ook voor €500 op de site: https://www.aldi.nl/onze-...v-65-2000357.article.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman456
ReconE schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:49:
Ik heb m bij Aldi gehaald, is een prima ding, afstandsbediening zit er gewoon bij.
Is hij geschikt voor CI+ van Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
Herman456 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:06:
[...]

Is hij geschikt voor CI+ van Ziggo?
Durf het niet te zeggen, heb geen Ziggo. Er zit wel een CI+ slot in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
Dat is jammer. Maar ze verkopen vast meer dan een tv. Wat heb je wel? Schotel, digitenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendier2009
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-12-2022
Vrijdag als eerste bij Aldi in ons dorp. Genoeg TVs beschikbaar. Prima TV voor dit geld. Even gestoeid met menu en settings maar uiteindelijk prima beeld en geluid icm next mediabox van ziggo . Wie ervaring wil delen tav settings laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 17:50
Wat zijn de ervaringen met deze tv? Welk merk zit onder het Medion-plakkertje? Hoe zwart is zwart? Hoe is het contrast, is hdr/dolby vision hier zi(e)nvol? En hoe goed of slecht is het geluid?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSK77
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-09-2022
Tv gehaald en uiteindelijk weer terug gebracht. Niet geschikt voor ziggokaart. Daarnaast is er geen videoland e.d. op te zetten. Beeldkwaliteit is niet best. Geluid is niet beter qua kwaliteit. Teleurstellend. Hierbij geldt wederom maar weer, goedkoop is duurkoop! Ik spaar efkes verder.

[ Voor 6% gewijzigd door PSK77 op 02-12-2019 19:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-07 13:37
Deze afgelopen vrijdag ook opgehaald. Vanwege verhuizing toe aan een grotere tv (55" naar 65") en voor €499,- kon ik me er geen buil aan vallen.

55" losgekoppeld, de 65" Medion neergezet en aangesloten op soundbar, AppleTV, Ziggo MediaBox XL. Ik moet zeggen ik ben positief verrast. Beeld is prima, geluid is prima (soundbar natuurlijk beter, daarom hang ik die er ook aan) en voor de rest heb ik nog geen klagen eigenlijk. Ga dadelijk eens de Irishman op zetten, aangezien ik daar overal goede verhalen over hoor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
PSK77 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:45:
Tv gehaald en uiteindelijk weer terug gebracht. Niet geschikt voor ziggokaart. Daarnaast is er geen videoland e.d. op te zetten. Beeldkwaliteit is niet best. Geluid is niet beter qua kwaliteit. Teleurstellend. Hierbij geldt wederom maar weer, goedkoop is duurkoop! Ik spaar efkes verder.
Dank je. Ik heb mezelf een hoop werk bespaard door hem niet te halen, zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• west-13
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-11-2022
Vulcan750 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:13:
[...]

Ik vermoed dat de Medion niet minder zal zijn, jouw Philips is ook een instappertje.
Je zou het kunnen proberen, ik neem aan dat je de tv terug kan brengen naar de Aldi als die niet bevalt.(?)
thanks, heb deze laten schieten en een wat duurdere samsung 70 inch gekocht . ook wel een '' instap '' model maar ben er tevreden mee . O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1300858

Heeft iemand inmiddels deze televisie gekocht en goeie ervaring mee?
Zou ik er ook bv de app van Disney kunnen activeren of moet toch een chromecast gebruiken?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 1300858 op 05-12-2019 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokat
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-07 22:22
Staan nog een paar dozen bij Aldi Utrecht Terwijde. Dus geen run op geweest

A++ 80watt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eric.maas
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-01-2022
Tv gekocht puur op prijs, grote en specificaties. Het was een gok welke helaas is tegen gevallen, daarom tv ook inmiddels weer retour gebracht naar aldi winkel.
Heb momenteel een 50" Panasonic tv welke inmiddels 8 jaar oud is. Vond het daarom wel een uitdaging om voor deze prijs over te stappen van 50" naar 65" en van HD naar 4K/HDR.
Wat viel er allemaal tegen:
Al bij het uitpakken en installeren vielen een aantal zaken op. De twee "metalen" pootjes bleken maar gedeeltelijk van metaal en grotendeels zilverkleurig plastic. Het snoer van de voeding/spanning was betrekkelijk dun en zat vast aan het toestel. Wat ik persoonlijk ook redelijk apart vond was het feit dat er rechts onder aan het beeldscherm een schakelaar zit waarmee je het toestel een soort van spanningsloos schakelt en deze dus daardoor niet meer standby staat. Dit vind ik wel een voordeel omdat ik zelf echt nooit een tv standby laat staan, voor zowel verbruik als veiligheid.
Dan natuurlijk de afmetingen. Natuurlijk was dit wel een stap voorwaarts van 50 naar 65, al betwijfel ik of de volgende tv ook dit formaat gaat hebben gezien het feit dat wij maar zo'n 3 meter van het scherm afzitten. Denk eerder dat 55" of eventueel 60" meer dan voldoende is voor deze kijk afstand. Ook zou ik het doen om toch een stap voorwaarts te maken bij de aanschaf van een nieuwe tv en dus niet te blijven "hangen" op het oude formaat.
Dan de installatie. Wow! Als dan dat gigantische beeldscherm aan gaat, wat een oppervlakte.
Maar goed, het verloop van de installatie lijkt verder wel goed te gaan, ik zeg expres lijkt want na de Internet instellingen wifi of ethernet keuze komen er een aantal vage instelling vragen.
Zo had ik oa een CI+ module geplaatst waarvan de tv "zegt" dat de communicatie hiermee geslaagd was maar hij hier verder niets mee kon of deed, kon er in ieder geval niet voor kiezen om digitaal te kijken via de kaart.
Het kanaal/zender zoeken voor Ziggo was ook niet op de juiste manier in te stellen. Normaal gesproken moet je de frequentie en netwerk id in kunnen stellen maar bij de Medion moet je een start en een eind frequentie instellen.....nog nooit van gehoord. Als ik een stukje terug lees bij andere gebruikers kennen ze deze manier van instellen bij ziggo ook niet.
Maar goed, heb gewoon als start frequentie de normale waarde ingevuld, in mijn geval is dat 474.000 en toen laten zoeken en jawel hij vond de zenders, weet niet of het écht alle zenders waren die hij zou moeten vinden maar het waren er aardig wat. Meteen viel op dat de beeldkwaliteit niet mooi was, gewoon niet echt scherp, alsof je bijna naar analoog zat te kijken terwijl hij toch echt DVB-C aangaf.
Van ziggo heb ik ook de Next ontvanger waar ik ontzettend tevreden over ben. Deze op hdmi 2 met arc aangesloten en dit was een beduidend mooier beeld dan rechtstreeks DVB-C.
Moet eerlijk zeggen, bij momenten dacht ik echt: nou, best een mooi scherp beeld maar die gedachten waren dan 1 minuut later weer weg als er snelle beeldwisselingen waren en de scherpte het niet bij kon benen, zoals ook als er bewegende tekst in beeld kwam.
Heb ook nog de moeite genomen om wat 4k content te bekijken via Netflix en YouTube oa en het moet gezegd worden dat dit in eerste instantie erg indrukwekkend is. Maar als men wat langer naar dit beeldscherm gaat/moet kijken wordt dit echt een uitdaging. Kan het niet echt duiden maar je merkt dat het type backlight echt in je gezichtsveld brand, het is vermoeiend en zeer onprettig.
Al bij al heb ik persoonlijk het bijltje er bij deze tv bij neergelegd, had niet de overtuiging dat het beter zou gaan worden en dat ik er uiteindelijk meer irritatie aan over zou houden dan plezier.
Dus gauw na amper 2 dagen geprobeerd er naar te kijken de tv weer exact terug in de doos gedaan zoals hij er uit kwam, alles netjes terug in het oorspronkelijke plastic en piepschuim. Doos terug dichtgeplakt kassabon mee, doos met moeite in de auto :-( retour Aldi, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
Deze is nu ook in België verkrijgbaar: https://www.aldi.be/nl/on...ltra-hd-5601.article.html
Toch verleidelijk voor in de slaapkamer. Zou voornamelijk zijn om Pi op aan te sluiten. Nog wat reviews opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illya89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 01:05
Ik twijfel ook, morgen in de aldi.. Grote tv lijkt me wel fijn maar er moet wel naar te kijken zijn... Ik vraag mij af of het beeld goed genoeg is voor series ed. Ik heb een surround set en htpc. Het enige wat van belang is is de beeldkwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illya89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 01:05
Gekocht en ben er tevreden over. De 720p van de decoder ziet er echt wel slecht uit nu.
Pagina: 1