Thuisbezorgd doet onderzoek naar misbruik reviewsysteem door

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 21:58
nieuws: Thuisbezorgd doet onderzoek naar misbruik reviewsysteem door restaura...

Wat is voor Tweakers de tech waarde van het berichten dan thuisbezorgd hun reviews gaat beoordelen?

1. Je kan hier geen technologie discussie over voeren

2. Je houdt reacties over zoals: alle restaurants moeten goede kwaliteit eten leveren, of: mij is dit ook eens overkomen. Niet echt veel ruimte voor nieuwe inzichten

[ Voor 31% gewijzigd door amx op 24-11-2019 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We hebben wel vaker over Thuisbezorgd geschreven, en ik vond het voor het weekend wel een aardig nieuwtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 20:15

Matszs

><>

Je kon aan de titel zien waar het artikel ongeveer over zou gaan, is dat niet je interesse? Klik er dan gewoon niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Online review systemen lijken me ook prima een onderwerp dat op Tweakers past. We hebben er daar zelf ook een aantal van (shopreview, productreview, V&A beoordelingen).

@RoD was misschien nog wel leuk geweest om een parallel te trekken naar wat we hier op Tweakers zien. Shops die proberen reviews verwijderd te krijgen in ruil voor een beloning / extra coulance of shops die dreigen met juridische stappen als reviews niet verwijderd worden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk idee, maar ik laat het graag aan anderen over om aan te geven wat daarvan te gebruiken is voor een publiek verhaal :) Het is in ieder geval wel een interessant onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

amx schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:54:
nieuws: Thuisbezorgd doet onderzoek naar misbruik reviewsysteem door restaura...

Wat is voor Tweakers de tech waarde van het berichten dan thuisbezorgd hun reviews gaat beoordelen?

1. Je kan hier geen technologie discussie over voeren

2. Je houdt reacties over zoals: alle restaurants moeten goede kwaliteit eten leveren, of: mij is dit ook eens overkomen. Niet echt veel ruimte voor nieuwe inzichten
1. Online platform
2. ik vind deze o.a. een goede toevoeging:
bazs2000 in 'nieuws: Thuisbezorgd doet onderzoek naar misbruik reviewsysteem ...
wildhagen in 'nieuws: Thuisbezorgd doet onderzoek naar misbruik reviewsysteem...
Luchtbakker in 'nieuws: Thuisbezorgd doet onderzoek naar misbruik reviewsyste...

@RoD ik mis de link naar RTL Nieuws die je aanhaalt. Ik gok dat het deze is:
https://www.rtlnieuws.nl/...orgd-geld-terug-niet-goed

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1