Vast wel, maar dat kun je beter aan de DPC experts vragen
Move HA -> DPC dus
Move HA -> DPC dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ja, dat kan. Gewoon op beide machines hetzelfde emailadres invullen
Virussen? Scan ze hier!
Ik neem aan dat het hier om RC5/OGR gaat ? Dan is het gewoon een kwestie van hetzelfde e-mailadres invullen, en voor de rest werkt het dan gewoon.
Niet slecht, 3 dezelfde antwoorden binnen de minuut
(en 4 en 5 een minuutje later)
Niet slecht, 3 dezelfde antwoorden binnen de minuut
(en 4 en 5 een minuutje later)
[removed]
Dat kan zeer zeker!
In principe moet je alleen in beide koetjes (neem ik aan) hetzelfde emailadres zetten...
en bij voorkeur hetgeen waar je onder flusht
[edit]
Wowie, wat zijn we toch behulpzaam met z'n allen
In principe moet je alleen in beide koetjes (neem ik aan) hetzelfde emailadres zetten...
en bij voorkeur hetgeen waar je onder flusht
[edit]
Wowie, wat zijn we toch behulpzaam met z'n allen
Dat doen bijna alle dpc die in de 100 top staan.
Grutte Pier fansels
Verwijderd
er gespeculeert dat alle "top" teams binnen dpc dat doen dus zou dat dan wel kunnen
en bananen zijn krom omdat ze naar de zon toe groeien maar daar ging het niet om
en bananen zijn krom omdat ze naar de zon toe groeien maar daar ging het niet om
Hopelijk vind de topicopener zijn topic nog terug na die move...anders dan heeft ie weinig aan al jullie hulp
Verwijderd
Als ik mijn topic niet meer zou vinden waar ik hem geplaatst had, zou ik dus ff een search lanceren op m'n gebruikersnaam, dan had ik 'm zo... Ik neem aan dat ie wel zo slim is...Op woensdag 01 augustus 2001 18:16 schreef MarcyDarcy het volgende:
Hopelijk vind de topicopener zijn topic nog terug na die move...anders dan heeft ie weinig aan al jullie hulp
Pagina: 1