Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krammie49
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Mijn vraag
...
Ik deel met 3 personen een Netflix account. Het is niet mijn account. Ik heb wel een profiel aangemaakt. Is het mogelijk om alleen voor dit (mijn) profiel de grootte van de letters aan te passen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Heb je het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krammie49
Nee, want ik weet niet of ik dan ook voor de andere profielen de ondertiteling verander en dat is niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is dan toch inderdaad nog steeds gewoon een gevalletje 'probeer het en je weet het'? Pas aan, open andere profiel, kijk.

Een en ander zal vast ook afhangen van de gebruikte devices / apps. Geen idee welke jij en die anderen gebruiken. AFAIK kan ik met de mijne ueberhaupt geen subtitle grootte aanpassen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik kijk Netflix op mijn Apple TV en als ik dan in de instellingen van mijn Apple TV de ondertiteling weergave aanpas, merken de andere gebruikers daar niets van. Het wordt apparaatzijdig aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krammie49
Als je via de app op de tv zoekt naar mijn account, kun je die heel moeilijk vinden. Via de app op mijn tablet vond ik wel de mogelijkheid de ondertiteling aan te passen. Ik zal de mede profiel houders vragen of bij hun ook de ondertiteling is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Krammie49 schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:31:
Nee, want ik weet niet of ik dan ook voor de andere profielen de ondertiteling verander en dat is niet de bedoeling
Leuk he... profielen?
Bekijk ze net als de profielen op je PC, of het netwerk van je werk... Het idee is dat je je eigen instellingen hebt, zonder daar anderen mee lastig te vallen ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1