Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Faasosz
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 23-01 16:38
Hoi,

Ik overweeg een Lian Li TU150 te kopen, dit omdat dit een ITX kast is met ruimte voor grote processorkoelers. Compleet met hendel die voor mij erg handig zou zijn, ik vervoer mijn pc zo'n kilometer lopend 1x per week. Maar zou de combinatie van de schokken van het lopen en het gewicht van de koeler niet het moederbord kunnen beschadigen en eventueel zelfs de socket eruit kunnen rukken?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Faasosz

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-02 22:23
Ik denk dat het wel mee valt. Zolang je grote schokken voorkomt.
Anders even naar boven en onder met een paar tyrips het gewicht verdelen naar de kast ipv het mamabord

• chaoscontrol
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:28
Kast vasthouden op zn zij zodat het mobo recht ligt?

Inventaris

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Plaats wat opvulling in de kast om die schokken van het lopen op te vangen tijdens het vervoeren? :)

The devil is in the details.

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18:24
Gewoon horizontaal tillen? Dan kan er koks gebeuren lijkt me.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
ToFast schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:07:
Gewoon horizontaal tillen? Dan kan er koks gebeuren lijkt me.
De kast die hij overweegt heeft een hendel aan de bovenkant, die 'ie niet (goed) kan gebruiken als 'ie de kast horizontaal moet vervoeren ;)

The devil is in the details.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True