Hoi allemaal,
Ik wil graag een nieuwe pc gaan bouwen en ik wil graag jullie mening vragen over deze setup. Als iemand ook een tip heeft voor een monitor hoor ik dat graag. De monitor mag maximaal 300 euro kosten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games gaan spelen zoals Call of Duty en Rainbow Six Siege.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 1250 euro kosten. Dit is niet inclusief monitor, toetsenbord en muis. Ik ga de pc samen met een vriend in elkaar zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk aan de lijst hieronder.
Ga je overklokken?
Ik ben nu nog niet van plan om te gaan overklokken, maar misschien in de toekomst wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of ik deze setup kan verbeteren en ik wil graag tips krijgen over welke monitor ik het best kan halen.
Ik wil graag een nieuwe pc gaan bouwen en ik wil graag jullie mening vragen over deze setup. Als iemand ook een tip heeft voor een monitor hoor ik dat graag. De monitor mag maximaal 300 euro kosten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games gaan spelen zoals Call of Duty en Rainbow Six Siege.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 1250 euro kosten. Dit is niet inclusief monitor, toetsenbord en muis. Ik ga de pc samen met een vriend in elkaar zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk aan de lijst hieronder.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Gaming X | € 87,94 | € 87,94 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Armor OC | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Firecuda Compute, 2TB | € 86,38 | € 86,38 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3200 CL14 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair Vengeance 650M | € 112,53 | € 112,53 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 250GB | € 57,86 | € 57,86 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.209,60 | ||
Ga je overklokken?
Ik ben nu nog niet van plan om te gaan overklokken, maar misschien in de toekomst wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of ik deze setup kan verbeteren en ik wil graag tips krijgen over welke monitor ik het best kan halen.