Hoi iedereen,
De eerste vragen die ik dien te beantwoorden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Microsoft Office en World of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Desktop +/- 750 EUR
-> Ik zit nu aan 900 EUR (toch waar ik het laat doen) = Assemblagekosten + componenten + besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten, maar wel de noodzakelijke randapparaturen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten + WIFI-netwerkadapter + Windows 10. Netwerkbekabeling is onmogelijk. Het moet esthetisch blijven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur aan merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen kleurrijke flashy neon lights en zo weinig mogelijk geluid aub
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening uiteraard en om sommige gekozen componenten te downgraden aub. Het is tenslotte maar om op Microsoft office te werken en om WoW te spelen.
Ik ben absoluut geen expert in computers om te weten welke componenten ik precies mag downgraden. Het is de bedoeling om in de toekomst Shadowlands (en één of twee expansions later) op normal settings te kunnen spelen. Met mijn keuze zit ik in Alternate rond de 900 EUR (met de besturingskosten en netwerkadapter inbegrepen). Extra's die wel nodig zijn. De modem is namelijk op de eerste verdieping geïnstalleerd en mijn bureau ligt op de tweede verdieping.
Alvast bedankt om dit te bekijken en om jullie advies te geven :)!
De componenten:
De eerste vragen die ik dien te beantwoorden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Microsoft Office en World of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Desktop +/- 750 EUR
-> Ik zit nu aan 900 EUR (toch waar ik het laat doen) = Assemblagekosten + componenten + besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten, maar wel de noodzakelijke randapparaturen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten + WIFI-netwerkadapter + Windows 10. Netwerkbekabeling is onmogelijk. Het moet esthetisch blijven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur aan merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen kleurrijke flashy neon lights en zo weinig mogelijk geluid aub
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening uiteraard en om sommige gekozen componenten te downgraden aub. Het is tenslotte maar om op Microsoft office te werken en om WoW te spelen.
Ik ben absoluut geen expert in computers om te weten welke componenten ik precies mag downgraden. Het is de bedoeling om in de toekomst Shadowlands (en één of twee expansions later) op normal settings te kunnen spelen. Met mijn keuze zit ik in Alternate rond de 900 EUR (met de besturingskosten en netwerkadapter inbegrepen). Extra's die wel nodig zijn. De modem is namelijk op de eerste verdieping geïnstalleerd en mijn bureau ligt op de tweede verdieping.
Alvast bedankt om dit te bekijken en om jullie advies te geven :)!
De componenten:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 141,- | € 141,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,60 | € 74,60 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 195,90 | € 195,90 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Pure Steel Wit | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Netwerkadapters | Intel Gigabit CT Desktop Adapter | € 25,38 | € 25,38 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,99 | € 19,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Smart RGB 700W | € 52,99 | € 52,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 47,90 | € 47,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 793,56 | ||