Mijn kantoorruimte aan huis krijg ik niet goed warm. Ik heb de volgende situatie:
Zitkamer met deur naar kantoor. In kantoor ligt vloerverwarming. Thermostaat hangt in de zitkamer. Hele huis wordt goed warm maar kantoor niet. Het is een Remeha Tzerra CV ketel, 2 jaar oud.
Nagevraagd aan loodgieter en hij adviseert thermostaat in kantoor te hangen.
Nu zie ik de Nest 3e generatie die zelf leert. Klinkt slim, maar hoe werkt dat in de praktijk. Als ik op zaterdag, zondag nauwelijks in mijn kantoor ben leert hij dus dat ik er niet ben terwijl de rest van het huis wel warm moet zijn. Daar zitten wij dan. Of hoe laat je de Nest weten dat wij er dan wel zijn.
Is het handig om 2 thermostaten te gebruiken? Dat zou dan zijn:
1. iSense thermostaat die er nu hangt in de zitkamer.
2. Nest 3e generatie in kantoor.
Werkt deze combinatie? Kan ik deze 2 thermostaten zo aansluiten.
En is het überhaupt handig om de Nest te gebruiken. Kan die als enkele thermostaat het huis wel goed verwarmen.?
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Zitkamer met deur naar kantoor. In kantoor ligt vloerverwarming. Thermostaat hangt in de zitkamer. Hele huis wordt goed warm maar kantoor niet. Het is een Remeha Tzerra CV ketel, 2 jaar oud.
Nagevraagd aan loodgieter en hij adviseert thermostaat in kantoor te hangen.
Nu zie ik de Nest 3e generatie die zelf leert. Klinkt slim, maar hoe werkt dat in de praktijk. Als ik op zaterdag, zondag nauwelijks in mijn kantoor ben leert hij dus dat ik er niet ben terwijl de rest van het huis wel warm moet zijn. Daar zitten wij dan. Of hoe laat je de Nest weten dat wij er dan wel zijn.
Is het handig om 2 thermostaten te gebruiken? Dat zou dan zijn:
1. iSense thermostaat die er nu hangt in de zitkamer.
2. Nest 3e generatie in kantoor.
Werkt deze combinatie? Kan ik deze 2 thermostaten zo aansluiten.
En is het überhaupt handig om de Nest te gebruiken. Kan die als enkele thermostaat het huis wel goed verwarmen.?
Hoe zouden jullie dit oplossen?