Beste Tweakers,
Ik heb onlangs een plugin ontwikkeld voor Mobile.de, genaamd BpmBuddy. Met deze plugin krijg je op Mobile.de (website voor Duitse occasions) direct inzicht in de bijkomende kosten voor het importeren van een auto uit Duitsland. De bijkomende BPM worden automatisch berekend op basis van de forfaitaire afschrijftabel van de Belastingdienst, en verdere importkosten worden meegenomen in de berekening. Ik hoop hiermee het importeren van een auto uit Duitsland transparanter en makkelijker te maken.
Ik ben echter opzoek naar feedback voor mijn plugin om te beslissen of ik deze plugin wil doorontwikkelen.
De plugin is gratis te downloaden uit de Google Chrome store:
https://chrome.google.com/webstore/detail/bpmbuddy/lkkcihglejdcmmjpcejfbdcmkcjkodcp?hl=nl
Graag zou ik feedback willen krijgen op de volgende punten:
- Algemene indruk
- Top 3 plus punten
- Top 3 tekortkomingen
Indien je het een waardeloze plugin vindt hoor ik ook graag de reden!
P.S. Voor deze post heb ik toestemming gekregen van de moderator PWM.
Groeten,
Simon
Ik heb onlangs een plugin ontwikkeld voor Mobile.de, genaamd BpmBuddy. Met deze plugin krijg je op Mobile.de (website voor Duitse occasions) direct inzicht in de bijkomende kosten voor het importeren van een auto uit Duitsland. De bijkomende BPM worden automatisch berekend op basis van de forfaitaire afschrijftabel van de Belastingdienst, en verdere importkosten worden meegenomen in de berekening. Ik hoop hiermee het importeren van een auto uit Duitsland transparanter en makkelijker te maken.
Ik ben echter opzoek naar feedback voor mijn plugin om te beslissen of ik deze plugin wil doorontwikkelen.
De plugin is gratis te downloaden uit de Google Chrome store:
https://chrome.google.com/webstore/detail/bpmbuddy/lkkcihglejdcmmjpcejfbdcmkcjkodcp?hl=nl
Graag zou ik feedback willen krijgen op de volgende punten:
- Algemene indruk
- Top 3 plus punten
- Top 3 tekortkomingen
Indien je het een waardeloze plugin vindt hoor ik ook graag de reden!
P.S. Voor deze post heb ik toestemming gekregen van de moderator PWM.
Groeten,
Simon
[ Voor 3% gewijzigd door Katsuchiyo op 23-11-2019 14:30 ]