Prijs bij artikel over Read Dead Redemption

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik weet niet goed of dit valt onder bugs of wat anders, dus maar even hier.
Op de frontpage staat een artikel over de PC versie van Red Dead Redemption 2, met ook vermelding van de 'vanaf' prijs die naar de pricewatch linkt. Maar die getoonde prijs is van de PS4 versie, niet de PC.

Het gaat natuurlijk om hetzelfde spel, maar aangezien het artikel specifiek over de PC versie gaat is het misschien logischer die prijs te vermelden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3MBRgdKadKHpRDbaaxII5rSl/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Het is niet zozeer een bug maar een beperking van het systeem; koppelingen kunnen alleen worden gedaan op product-basis en niet op basis van een specifieke uitvoering van een product.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zoiets verwachte Ik al, vandaar dat ik het niet bij de bugs plaatste.

Wel verwarrend wat mij betreft. Ik klikte er bewust op omdat ik dacht, dat is veel goedkoper dan in had verwacht, waar kan ik hem voor die prijs kopen?
Misschien is het mooi iets in te bouwen om die prijs uit te kunnen zetten bij specifieke frontpage items, hoewel deze situatie waarschijnlijk niet vaak genoeg voorkomt om de moeite waard te zijn te fiksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Heedless schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:00:
Zoiets verwachte Ik al, vandaar dat ik het niet bij de bugs plaatste.

Wel verwarrend wat mij betreft. Ik klikte er bewust op omdat ik dacht, dat is veel goedkoper dan in had verwacht, waar kan ik hem voor die prijs kopen?
Misschien is het mooi iets in te bouwen om die prijs uit te kunnen zetten bij specifieke frontpage items, hoewel deze situatie waarschijnlijk niet vaak genoeg voorkomt om de moeite waard te zijn te fiksen?
Of deze situatie een fix behoeft is denk ik aan onze productowners om te bepalen. Ik zal dit topic dan ook even verplaatsen naar Mooie Features omdat in ieder geval de redactie hier verder weinig aan kan doen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:45

ikloon

Product Owner
Dit is inderdaad 'works as designed', maar ik kan me wel voorstellen dat het in dit specifieke geval niet optimaal is. Inderdaad is het zo dat dit zo weinig voor komt dat het geen urgentie heeft om nu aan te passen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)