Eind oktober zijn mijn vrouw en ik vertrokken naar Zuid Afrika voor een vakantie van drie weken. We begonnen in Stellenbosch en zijn vervolgens via Kaapstad, de Garden Route, Port Elizabeth, Durban en Drakensberg richting het Krugerpark gereisd. Voor mij de eerste grote reis sinds de aanschaf van mijn Sony A7 III van de zomer en speciaal voor deze vakantie had ik een Sigma 100-400 (EF) met een MC-11 gekocht. Beiden zijn zeker zeer goed bevallen
(al staat de Sigma alweer op V&A, weet niet wat ik er in Nederland mee moet.) De A7 III deed het fantastisch; vooral de high-iso-performance was erg welkom wegens de vele bewolkte dagen en late gamedrives en de eye-af wist prima raad met al die katten.
Vooral het safari-deel smaakt zeker naar meer. Helaas was de regenperiode net begonnen toen wij aankwamen, dus de condities waren vaak wat grauw. Van de paar duizend gemaakte foto's hebben uiteindelijk ongeveer 300 foto's de eindstreep gehaald. Hier een kleine selectie van de verschillende beesten die we gezien hebben
1 by Wout Funnekotter, on Flickr
2 by Wout Funnekotter, on Flickr
3 by Wout Funnekotter, on Flickr
4 by Wout Funnekotter, on Flickr
5 by Wout Funnekotter, on Flickr
6 by Wout Funnekotter, on Flickr
7 by Wout Funnekotter, on Flickr
8 by Wout Funnekotter, on Flickr
9 by Wout Funnekotter, on Flickr
10 by Wout Funnekotter, on Flickr
11 by Wout Funnekotter, on Flickr
12 by Wout Funnekotter, on Flickr
13 by Wout Funnekotter, on Flickr
14 by Wout Funnekotter, on Flickr
15 by Wout Funnekotter, on Flickr
16 by Wout Funnekotter, on Flickr
Vooral het safari-deel smaakt zeker naar meer. Helaas was de regenperiode net begonnen toen wij aankwamen, dus de condities waren vaak wat grauw. Van de paar duizend gemaakte foto's hebben uiteindelijk ongeveer 300 foto's de eindstreep gehaald. Hier een kleine selectie van de verschillende beesten die we gezien hebben

[ Voor 26% gewijzigd door WoutF op 23-11-2019 13:41 ]