Chello deels plat??

Pagina: 1
Acties:

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Ik probeer net meel te verzenden via de server van chello en dat werkt niet. Bovendien doet www.chello.nl het ook niet. Weet iemand hier meer van??

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Tjsa... dat gebeurt wel vaker met chello dat het er uit ligt. Ik vindt Chello gewoon k*t, maar veel alternatieven zijn er niet, behalve MxStream, en wie zegt dat dat sneller is?

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Op woensdag 01 augustus 2001 12:59 schreef a3konijn het volgende:
Ik probeer net meel te verzenden via de server van chello en dat werkt niet. Bovendien doet www.chello.nl het ook niet. Weet iemand hier meer van??
Pcies hetzelfde hier... :(

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Hier www.chello.nl ook plat, mail ook:

The connection to the server has failed. Account: 'pop2.arnhem.chello.nl', Server: 'pop2.arnhem.chello.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ze zijn de mailserver aan het upgraden! Zou dat het zijn?

Zelfde hier in arnhem.

• eX0duS
Oja, ik heb er ook last van (Eindhoven)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:41
Same here..

verbinding met het internet werkt nog prima...

• eX0duS
Op woensdag 01 augustus 2001 13:04 schreef Waslijn het volgende:
Ze zijn de mailserver aan het upgraden!
Hebben ze daar nog geld voor dan? Ik dacht dat ze zo goed als failliet waren, nou ja dat is UPC, maar Chello zal er ook wel iets van merken...

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:41
Op woensdag 01 augustus 2001 13:04 schreef Waslijn het volgende:
Ze zijn de mailserver aan het upgraden!
Ja, dat verklaard waarom de webserver eruit ligt |:(

Overigens heeft de upgraded allang plaatsgevonden voor zover ik weet.

• a3konijn
Op woensdag 01 augustus 2001 13:01 schreef het_beest het volgende:
Tjsa... dat gebeurt wel vaker met chello dat het er uit ligt. Ik vindt Chello gewoon k*t, maar veel alternatieven zijn er niet, behalve MxStream, en wie zegt dat dat sneller is?
Ben ik het niet mee eens:

Ik heb hier (eindhoven) de laatste 14 maanden hooguit 10 uur internet downtime gehad (met een server die 24/7 draait) en mailserver heeft maar een paar keer voor problemen gezorgt. Bovendien is de snelheid van chello hier hoger dan van MXstream en nog betaalbaarder ook.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Ze zijn inderdaad met een software "upgrade" bezig voor de email servers. Gister lagen ze er ook al weer uit.

En nu de webserver ook al.. Gister was de mail server nog wel te pingen, maar niet te benaderen.
Dus waar ze weer eens mee bezig zijn ??

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Overigens heeft de upgraded allang plaatsgevonden voor zover ik weet.
Misschien niet helemaal gelukt zoals gebruikelijk bij chello.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 01 augustus 2001 13:07 schreef a3konijn het volgende:

[..]

Ik heb hier (eindhoven) de laatste 14 maanden hooguit 10 uur internet downtime gehad (met een server die 24/7 draait) en mailserver heeft maar een paar keer voor problemen gezorgt. Bovendien is de snelheid van chello hier hoger dan van MXstream en nog betaalbaarder ook.
Inderdaad, hier Arnhem, maar Chello heeft hier de laatste maanden ook weinig last van problemen. Alleen die mail-server doet ff moeilijk maar verder alles prima. Sorrie het_beest maar ik vind wel dat je een beetje overdrijft.

• a3konijn
Op woensdag 01 augustus 2001 13:07 schreef Wierdo_NL het volgende:
Ze zijn inderdaad met een software "upgrade" bezig voor de email servers. Gister lagen ze er ook al weer uit.

De webserver is niet eens te pingen, maar de email server wel..
Dus waar ze weer eens mee bezig zijn ??
En hoe moet ik dan nu wat belangrijke emailtjes versturen?? En nee, hotmail vind ik geen oplossing.

Verwijderd

Volgensmij heb je een paar weken geleden een mailtje gehad, ik teminste dat hij de komende tijd, het wel eens niet zou doen!!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 01 augustus 2001 13:07 schreef a3konijn het volgende:

[..]

hebben we hier mx stream dan ?
woon in het hartje van eindhoven en krijg nog steeds een "Mxstream zal in 2001 niet in uw buurt beschikbaar zijn." :( :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:16
bron: www.coax.nl

31 Juli '01 Mailserver problemen, deel 2
Gisteren is UPC begonnen met de migratie van de mailserver. UPC en chello zeiden te verwachten dat uw mailbox enige uren zal uitvallen. Bij sommige mensen is de mailbox echter al langer dan een dag uit de lucht. Soms doet de mailbox het wel, maar de alias niet. U kunt dus onbereikbaar zijn voor email. Check daarom regelmatig u mailbox door iemand te vragen u een mailtje te sturen. Als het mailtje na vier uur wachten nog niet is aangekomen kunt u het beste kontakt opnemen met UPC. Om te inventariseren hoe ernstig het probleem is, zouden wij ook graag een omschrijving van uw probleem ontvangen via het email adres: mailserver@coax.nl. U kunt hier ook voor al uw andere vragen en opmerkingen terecht. Mocht u twee dagen, of meer, geen email kunnen ontvangen, dan treedt het UPC Garantieplan in werking.

30 Juli '01 Mailserver problemen
Vannacht heeft de migratie naar het nieuwe chello mailserver-platform plaatsgevonden. Deze migratie was twee weken geleden al aangekondigd in een mailing naar alle klanten. Op dit ogenblik worden alle emailaccounts naar deze nieuwe server verplaatst. Dit heeft tot gevolg, dat uw e-mailaccount tijdelijk niet werkt. Dit is dus een algemene storing van de mailserver, nodig voor de migratie naar het nieuwe mail-platform. UPC & chello vragen uw begrip hiervoor.

chello als fc knudde in het quadraat :?

control alt oeps deleted

• Overspeed
  • Laatst online: 22-08 13:27
email en chello.nl doen 't bij mij weer... :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 01 augustus 2001 13:15 schreef Overspeed het volgende:
email en chello.nl doen 't bij mij weer... :)
Jep hier ook :)

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Goh, toch redelijk snel van ze..

Ik hoop dat ik nu wel weer gewoon kan emailen..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• tspawn
  • Laatst online: 21-08 14:57
Er zal wel iets fout gegaan zijn en met dit soort dingen als hij de DB van de mail aan het upgraden is kan dat nog wel even duren..

Er is ook nog zoiets als begrip in deze wereld, en ze doen voor ons en niet omdat dachten ha leuk we gaan een upgrade uitvoeren...

• eX0duS
Ok wat vindt ik van chello?
Helaas ga ik nu vergelijken met @home.
Max downloadsnelheid chello: 160 kb/sec
Max downloadsnelheid @home: meer dan 512 kb/sec
Downtijd chello in de tijd dat ik het heb (2 maanden) Het heeft er al 9x uitgelegen.
Het service numer is niet gratis, een 0900 nummer. Ze bieden slechte service.
Ik heb heel vaak een mailtje gestuurd, om te zeggen dat mijn tv ontvangst heel slecht is hier, sinds ik kabel heb. Na 2 maanden is er iets aan gebeurd. Er zijn hier 2 UPC ventjes geweest, en die gaven elkaar de schuld dat ze iets niet goed hadden gedaan. De modem lag te ver van de hoofdaansluiting af, de kern was doorboord :?

Verwijderd

hier in amsterdam doet mijn mail van chello het ook niet

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

moet je ff pop1.a2000.nl als mailserver instellen ipv mail.chello.nl

Toen werkt bij (Am*dam) alles weer ok!

Kijk ook even hier:
[topic=194652]

Wees consequent, maar niet altijd