Verwijderd
Op moment is het best te kopen:
asus a7m266
2x 256 mb pc-2100 hyundai
Processor tenminste 1Ghz
In elk geval geen abit kt nog wat bord, daar dit complete onstabiele rommel is.
asus a7m266
2x 256 mb pc-2100 hyundai
Processor tenminste 1Ghz
In elk geval geen abit kt nog wat bord, daar dit complete onstabiele rommel is.
wat betreft geheugen; als je al best veel sdram geheugen hebt, zou ik een sdram mobo nemen, als je geen (
) sdram of maar een beetje hebt, zou ik voor ddr gaan
Verwijderd
Aangezien de DDR mobo's erg duur zijn en het geheugen ook een stuk duurder is en de performance van de DDR mobo's nog niet super is, kan je het beste een moederbord kopen met een 133a chipset en sdr geheugen.
Dat is volgens mij de beste deal, als geld geen rol speelt koop dan het nieuwste van het nieuwste.
Dat is volgens mij de beste deal, als geld geen rol speelt koop dan het nieuwste van het nieuwste.
Omdat dit je eerste post is zal ik je alleen maar wijzen op de FAQ.
Deze is verplichte kost voor iedereen die nieuw is op dit forum. (Meestal op elk forum zo).
Misschien dat je daar wat aan hebt.
Voor de rest is dit gewoon eeen vraag die je alleen zelf kan beantwoorden omdat, ieder mobo, ieder geheugen en de hele rattaplan meer een persoonlijke zaak is.
Het ene mobo klokt wat beter over als de ander, maar is aan de andere kant misschien wel weer stabieler.
Net als geheugen.
Over het algemeen is merkgeheugen wel iets beter, maar ook merkloos geheugen heeft bij mij nog nooit tot problemen geleid.
Deze is verplichte kost voor iedereen die nieuw is op dit forum. (Meestal op elk forum zo).
Misschien dat je daar wat aan hebt.
Voor de rest is dit gewoon eeen vraag die je alleen zelf kan beantwoorden omdat, ieder mobo, ieder geheugen en de hele rattaplan meer een persoonlijke zaak is.
Het ene mobo klokt wat beter over als de ander, maar is aan de andere kant misschien wel weer stabieler.
Net als geheugen.
Over het algemeen is merkgeheugen wel iets beter, maar ook merkloos geheugen heeft bij mij nog nooit tot problemen geleid.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Mooie afsluiter DeTeraarist.
Deze kan dus wel dicht.
Deze kan dus wel dicht.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()