Ik zoek een?
Nieuwe budget smartphone. Max hoogte: 152mm
Wat is je budget?
€100 - €130
Toepassing
Nu heeft mijn vriendin een Redmi 6a met 16GB. De meldingen van te weinig opslag worden irritant. Nu kijken naar iets nieuws en vergelijkbaars. Vooral qua fotokwaliteit, formaat, en goede update policy. Update met Android Pie staat klaar. MiUI bevalt ook goed
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur zit bij Xiaomi. Ik heb gekeken naar:
- de mi A2 lite 64GB: alleen ik laa issues met wifi na update Android Pie.
- Alcatel S1 64GB (trage GPS)
- Motorola One 64GB (iets buiten budget).
- Redmi 8 64GB (iets te groot/dik)
- Umidigi One pro (64GB)
- Meizu M8 (64GB)
- Redmi 7a (32GB) : deze heeft maar 2gb ram
Welke vragen heb je hier nog over?
- Hoe zijn de ervaringen met de mi A2 na upgrade naar Pie?
- Is Umidigi tegenwoordig beter geworden en hoe zit het qua update policy. Nog steeds wegblijven?
- De Meizu M8 is denk ik dermate verouderd dat er geen update te verwachten is. Klopt dat?
- Focus was 64GB ROM. Maar 32GB is opzich ook al een stap vooruit. Is dat ook genoeg bij Xiaomi MIUI of adviseren jullie 64GB.
Nieuwe budget smartphone. Max hoogte: 152mm
Wat is je budget?
€100 - €130
Toepassing
Nu heeft mijn vriendin een Redmi 6a met 16GB. De meldingen van te weinig opslag worden irritant. Nu kijken naar iets nieuws en vergelijkbaars. Vooral qua fotokwaliteit, formaat, en goede update policy. Update met Android Pie staat klaar. MiUI bevalt ook goed
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur zit bij Xiaomi. Ik heb gekeken naar:
- de mi A2 lite 64GB: alleen ik laa issues met wifi na update Android Pie.
- Alcatel S1 64GB (trage GPS)
- Motorola One 64GB (iets buiten budget).
- Redmi 8 64GB (iets te groot/dik)
- Umidigi One pro (64GB)
- Meizu M8 (64GB)
- Redmi 7a (32GB) : deze heeft maar 2gb ram
Welke vragen heb je hier nog over?
- Hoe zijn de ervaringen met de mi A2 na upgrade naar Pie?
- Is Umidigi tegenwoordig beter geworden en hoe zit het qua update policy. Nog steeds wegblijven?
- De Meizu M8 is denk ik dermate verouderd dat er geen update te verwachten is. Klopt dat?
- Focus was 64GB ROM. Maar 32GB is opzich ook al een stap vooruit. Is dat ook genoeg bij Xiaomi MIUI of adviseren jullie 64GB.