Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
pc gaat gebruikt worden door mijn zoontje van 9 die wil minecraften en fortnite spelen, tevens zal papa af en toe gta willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 500 euro zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee, mijn laatste zelf samengestelde systeem is alweer 20 jaar geleden en ben er dus al jaren helemaal uit zeg maar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke wensen maar een kast met een window en wat simpele rgb binnen zou leuk zijn wat dat vindt een 9-jarige wel "cool".
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Is het onderstaande lijstje uit de BBG september nog relevant of kunnen er betere dingen in voor het zelfde geld?
Ik ben op zoek naar een pc voor mijn zoontje van 9.
De pc zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor Minecraft en fortnite en PowerPoint en Word voor de spreekbeurten.
pc gaat gebruikt worden door mijn zoontje van 9 die wil minecraften en fortnite spelen, tevens zal papa af en toe gta willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 500 euro zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee, mijn laatste zelf samengestelde systeem is alweer 20 jaar geleden en ben er dus al jaren helemaal uit zeg maar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke wensen maar een kast met een window en wat simpele rgb binnen zou leuk zijn wat dat vindt een 9-jarige wel "cool".
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Is het onderstaande lijstje uit de BBG september nog relevant of kunnen er betere dingen in voor het zelfde geld?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 59,68 | € 59,68 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 150,90 | € 150,90 |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Bolt Mini | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 66,99 | € 66,99 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 47,90 | € 47,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 524,98 | ||
Ik ben op zoek naar een pc voor mijn zoontje van 9.
De pc zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor Minecraft en fortnite en PowerPoint en Word voor de spreekbeurten.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog