Vul in:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
CS3030, want PCI Express 3.0 x4.
Voor alternatieven, zie: reviews: Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019
Voor alternatieven, zie: reviews: Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019
Als je @Nat-Water's linkje volgt dan zie je 2 belangrijke verschillen:
- S-ATA versus NVME
- Betere endurance van de PNY
Belangrijk is dus allereerst om te kijken wat het M2 slot op jouw moederbord ondersteund. Dat kan beide zijn maar hoeft niet. Het snelheidsverschil wat NVME extra bied is best leuk, maar nauwelijks merkbaar in reallife dus dan blijft de endurance als belangrijkste verschil: gemiddeld zou de PNY langer mee moeten gaan en meer writes aankunnen. Al zal de Crucial voor 99% van alle normale gebruikers ruim voldoen daarin
- S-ATA versus NVME
Belangrijk is dus allereerst om te kijken wat het M2 slot op jouw moederbord ondersteund. Dat kan beide zijn maar hoeft niet. Het snelheidsverschil wat NVME extra bied is best leuk, maar nauwelijks merkbaar in reallife dus dan blijft de endurance als belangrijkste verschil: gemiddeld zou de PNY langer mee moeten gaan en meer writes aankunnen. Al zal de Crucial voor 99% van alle normale gebruikers ruim voldoen daarin
Bedankt voor de snelle reacties allemaal.
Dit is het moederbord:
Dit is de huidige SSD die erin zit:
Ik ken me vrij slecht uit met componenten en daarbij dus ook compatibiliteit van componenten met elkaar. Hoe kan ik erachter komen of de PNY in mijn laptop kan?makje schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 01:40:
Als je @Nat-Water's linkje volgt dan zie je 2 belangrijke verschillen:
- S-ATA versus NVME
Dit is het moederbord:

Dit is de huidige SSD die erin zit:
Zonder te weten welke laptop jij hebt kunnen wij dat ook niet 100% zeker weten. Daarnaast is een topicstart van 0 regels (je refereert naar de titel nota bene) geen topic waardig. Je zult echt zelf eerst moeten zoeken. Dat je er niet uit komt is niet erg, maar geef dan aan wat je gevonden heb en waarom dat onduidelijk is.
Ik zou hier beginnen bij de handleiding van je laptop. Daar staat altijd in beschreven wat er kan en niet kan.
Ik zou hier beginnen bij de handleiding van je laptop. Daar staat altijd in beschreven wat er kan en niet kan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()