2FA sms facebook niet zichtbaar op huistelefoon zonder sms?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidokter.net
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-01-2024

digidokter.net

... en 'Niets' van 'Alles' LOL

Topicstarter
Beste medetweakers,
Ik heb een Facebook verzoek gedaan om mijn 2FA te verwijderen, omdat ik toen ik geen mobiel had mijn nr in account vervangen had door huistelefoon zonder sms. Toen had ik volledige toegang en heb me niet uitgelogd sindsdien.

Nu ben ik plotseling overal uitgelogd en kan nergens (niet op code generator op mobiel inmiddels terug of via sms, want huistelefoon zonder sms staat nog in account) mijn 2FA mee bevestigen?!

Ik heb van alles geprobeerd en ook mijn ID opgestuurd maanden geleden, maar Facebook reageert niet en ik ben gefrustreerd. Ik heb ook vrienden die mijn kunnen verifiëren, maar ik kom niet bij die optie omdat de 2FA alles steeds blokkeerde?!

Ik kan NIET in mijn account komen om 2FA uit te zetten, omdat ik wel een goed werkend wachtwoord heb, maar de 2FA ertussen heb staan?!

Is er een optie om facebook of derden of iets anders om toch mijn 2FA te resetten of omzeilen aangezien ik zelfde mobiel heb?! Hij werkt weer dus, maar huistelefoon zonder sms staat nog in mijn account waar ik niet bij kom?!

HELP please....het is ook mijn bedrijfsaccount van mijn bedrijfspagina etc. :X :? 8)7 |:( O-) _/-\o_

Verstand van 'Alles' van 'Niets'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Oww ben jij het die nog een huistelefoon heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidokter.net

digidokter.net

Topicstarter
groggy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:20:
Oww ben jij het die nog een huistelefoon heeft
Ja, idd DOM van me geweest ik dacht niet na toen ik nr wijzigde...?! :X :? 8)7 |:( :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dit is een hele wilde gok, maar wie weet. Bij KPN kan ik mijn huistelefoon laten doorschakelen naar een ander nummer. Wellicht dat SMS daarmee ook wordt doorgestuurd? Klinkt als iets waarmee je provider wellicht kan helpen.

Anders zit er niks anders op een vaste telefoon te kopen die SMS ondersteund. Ik heb wel eens een SMS gekregen, en dan gaat ie gewoon over en wordt je SMS voorgelezen.

Ennee... als je in het vervolg geen telefoon nummer zou willen opgegeven, stel dan een authenticator app in en bewaar je back-up codes :)

[ Voor 15% gewijzigd door n9iels op 22-11-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidokter.net

digidokter.net

Topicstarter
n9iels schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:27:
Dit is een hele wilde gok, maar wie weet. Bij KPN kan ik mijn huistelefoon laten doorschakelen naar een ander nummer. Wellicht dat SMS daarmee ook wordt doorgestuurd? Klinkt als iets waarmee je provider wellicht kan helpen.

Anders zit er niks anders op een vaste telefoon te kopen die SMS ondersteund. Ik heb wel eens een SMS gekregen, en dan gaat ie gewoon over en wordt je SMS voorgelezen.

Ennee... als je in het vervolg geen telefoon nummer zou willen opgegeven, stel dan een authentication app in en bewaar je back-up codes :)
Ja, net mijn provider gebeld, maar die zegt dat het twee verschillende systemen zijn en sms alleen word verzonden naar mobiele nummers,?! Maar optie om telefoon met sms te kopen ga ik zekerz onderzoeken bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidokter.net

digidokter.net

Topicstarter
Heb mijn huistelefoon doorgeschakeld naar mobiel, ik kan mezelf bellen maar niet sms'en, jammer echte harde scheiding tussen sms en voice! facebook ook geen sms... :(

lees net hier:
https://www.bellen.com/nieuws/kpn-met-sms-via-vaste-telefoon
Dat KPN sms op voorleest naar vaste telefoon, ik heb xs4all dat is toch kpn, ik ga morgen even bellen of dat nog steeds zo is?!?! O-)

[ Voor 40% gewijzigd door digidokter.net op 22-11-2019 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

digidokter.net schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:57:
Heb mijn huistelefoon doorgeschakeld naar mobiel, ik kan mezelf bellen maar niet sms'en, jammer echte harde scheiding tussen sms en voice! facebook ook geen sms... :(

lees net hier:
https://www.bellen.com/nieuws/kpn-met-sms-via-vaste-telefoon
Dat KPN sms op voorleest naar vaste telefoon, ik heb xs4all dat is toch kpn, ik ga morgen even bellen of dat nog steeds zo is?!?! O-)
@n9iels @digidokter.net
Sinds begin dit jaar is SMS naar vaste telefonie gestopt. Alle SMS-servers zijn nu uitgeschakeld.

https://forum.kpn.com/vas...-op-1-januari-2019-460004

Het werkt nog wel via https://www.smsanaloog.nl/ , zie ik. Je betaalt dan wel een abonnement om de SMS naar hun centrale te droppen.

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 27-11-2019 16:05 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digidokter.net

digidokter.net

Topicstarter
AW_Bos schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:01:
[...]

@n9iels @digidokter.net
Sinds begin dit jaar is SMS naar vaste telefonie gestopt. Alle SMS-servers zijn nu uitgeschakeld.

https://forum.kpn.com/vas...-op-1-januari-2019-460004

Het werkt nog wel via https://www.smsanaloog.nl/ , zie ik. Je betaalt dan wel een abonnement om de SMS naar hun centrale te droppen.
Ik loop vast op 'CLI' bij aanmelden, kan die nergens in mijn instelling VoIP(moet op factuur staan maar niet bij Xs4all) vinden?! ...morgen helpdesk bellen, bedankt @AW_Bos _/-\o_

Pagina: 1