Verwijdering review

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:45
Medetweakers,

Een veiling is niet bindend dat weet ik maar:

Als iemand een veiling begint en daar expliciet in vermeld dat het product gegarandeerd verkocht wordt aan de hoogste bieder tenzij hij/zij tussentijds een bod ontvangt wat hoog genoeg is om te verkopen dan mag je er toch vanuit gaan dat wanneer je de veiling wint dat je dan gewoon een deal hebt?

Dat lijkt mij een apart geval wat buiten de standaard regels omgaat. Als mensen zich beroepen op dat een veiling niet bindend is dan vind ik dat prima maar dan moet je bovenstaand verhaal gewoon niet vermelden.

@Microkid Het is een beetje jammer dat je mijn review verwijderd zonder daarover even het gesprek aan te gaan. Ook sluit je het topic waarin de aanvraag gedaan is tot verwijdering waarin ik niet getagged was en nu is het niet langer mogenlijk om mijn kant van het verhaal te doen.

Je geeft de volgende reden:
Een van de Frontpage Admins zag onderstaande beoordeling van jou staan in de V&A feedback van -* censuur*- en heeft deze beoordeling verwijderd. De reden hiervoor is dat de V&A feedback uitsluitend bedoeld is voor evaluaties op basis van een daadwerkelijke transactie of poging daartoe. Een beoordeling plaats je niet om meningen aangaande V&A-advertenties of voorafgaande communciatie te ventileren.
Ik ben er door de advertentie vanuit gegaan dat we een deal hadden en een deal mag je volgens mij gewoon beoordelen. D
De V&A feedback is in het leven geroepen om een zo objectief en volledig mogelijk beeld te geven van het handelen van gebruikers in Vraag & Aanbod. Dat is dan ook de reden dat een beoordeling voldoende en correct onderbouwd moet zijn. Ook je medetweakers stellen goed onderbouwde beoordelingen op prijs, omdat zulke beoordelingen een goed beeld geven van de werkwijze en betrouwbaarheid van iemand waar ze zaken mee willen doen.
Mijn review leek mij een correcte weergave van de werkelijkheid.

Ik voel me door desbetreffende tweaker nogal gen***d maar kennelijk mag dat dus niet openbaar gemaakt worden. Jammer, de meerwaarde van v&a wordt zo wel steeds minder.

[ Voor 50% gewijzigd door jbhc op 22-11-2019 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Over het gebruik van V&A en de bijbehorende voorwaarden kan je gewoon de Algemene Voorwaarden en de V&A FAQ doornemen. Bij twijfel kan je altijd de V&A admins raadplegen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.