hallo alemaal ik heb steets een klein probleempje als ik mijn pc op start dan krijg ik steets mijn c schijf en d schijf te zien wat kan ik hier tegen doen??
alvast bedankt
alvast bedankt
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
Verwijderd
Verwijderd
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
Verwijderd
wat kan jij vaag zijn zegOp woensdag 01 augustus 2001 12:45 schreef bombeiros het volgende:
hallo alemaal ik heb steets een klein probleempje als ik mijn pc op start dan krijg ik steets mijn c schijf en d schijf te zien wat kan ik hier tegen doen??
alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
de betaler vervuilt
Verwijderd
Ik denk dat dat een software-"feature" is ....van windows (iets met restore explorer windows).Op woensdag 01 augustus 2001 13:00 schreef bombeiros het volgende:
oke mijn pc staat uit endan als ik mijn pc aanzet na het laden van ales laad ook de map van de C en de map van D maar het is 1 schijf gedeeld door 2je meschien heb je hier iets aan??
alvast bedankt
oke mijn pc staat uit endan als ik mijn pc aanzet na het laden van ales laad ook de map van de C en de map van D maar het is 1 schijf gedeeld door 2je meschien heb je hier iets aan??
misschien dat je wat meer leestekens kan gebruiken? leest wat makkelijker.ja dat is het helemaal wat ik bedoel sorry dat ik het in het verkeerde forum heb geplaatst
alvast bedankt
ja dat is het helemaal wat ik bedoel sorry dat ik het in het verkeerde forum heb geplaatst
NOG MEER????????????????misschien dat je wat meer leestekens kan gebruiken? leest wat makkelijker.
Verwijderd
Dank je maar het probleem is al opgelostOp woensdag 01 augustus 2001 13:20 schreef Jammed het volgende:
Mischien heb je wel een snelkoppeling in de startup directory staan.
oplossing: Verwijder die snelkoppeling
het kan ook zijn dat je reg-key voor die exporer restore niet weggehaald wordt door windows....
Oplossing. Sluit die exporer windows...Open die explorer Windows..... start de pc opnieuw op..... sluit die windows..... start de pc opnieuw op.....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()