Toon posts:

als ik mijn pc opstart dan krijg ik steet mijn c&d

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo alemaal ik heb steets een klein probleempje als ik mijn pc op start dan krijg ik steets mijn c schijf en d schijf te zien wat kan ik hier tegen doen??
alvast bedankt

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

fdisken

haha

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

Verwijderd

Al die witte kabeltjes met vier draadjes die op ee harde schijf staan aangesloten (molex connectoren) doorknippen. Dat helpt.

Sorry, kon 't niet laten. Leuk dat je twee harde schijven ziet, maar wat is het probleem? Meet uitleg graag, dan kan je nog geholpen worden ook. :)

[edit] Het is steeds. Niet steets. :P [/edit]

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:50

RgR

Ik zie altijd een groen scherm met een paar plaatjes erop (een computer, een blauwe E en een soort prullenbak). Wat moet ik nu doen?

Verwijderd

Wat bedoel je precies? Tijdens booten, in windows. En wat bedoel je met "hardeschijf" de inhoud daarvan, type nr.

Ik snap er niets van.

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

probeer alles in de prullenbak tezetten.
vooral de gele mapjes

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

Verwijderd

he wat vaag, volgens mij is er iets helemaal mis met je pc. ik zou teruggaan naar de winkel waar je hem vandaan heb want dit kan niet goed zijn hoor..

• Juicy
  • Laatst online: 18:00
Zet je monitor uit ... >:)

-

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Op woensdag 01 augustus 2001 12:45 schreef bombeiros het volgende:
hallo alemaal ik heb steets een klein probleempje als ik mijn pc op start dan krijg ik steets mijn c schijf en d schijf te zien wat kan ik hier tegen doen??
alvast bedankt
wat kan jij vaag zijn zeg :P

Verwijderd

Das inderdaad vreemd. Ik krijg niet alleen C en D te zien maar zelfs E,F,G en H (60GB diskje he :) )

Wat is het probleem hiermee?

Heb je soms nog meer schijven/partities, of heb je alleen een C-schijf?
Wees eens wat duidelijker, we zijn niet helderziend hier! (okay, klein beetje dan) 8-)

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Kan er ook nog iets serieus uitkomen hee !

Maaruh volgens mij heb jij je hardeschijf gewoon opgedeeld in twee partities.

Kan je ook op je D: kijken of kan je alleen je C: bereiken ?

Verwijderd

Topicstarter
oke mijn pc staat uit endan als ik mijn pc aanzet na het laden van ales laad ook de map van de C en de map van D maar het is 1 schijf gedeeld door 2je meschien heb je hier iets aan??

Verwijderd

Dan heb je afgesloten terwijl die mappen nog open stonden. Dit hoort in een ander forum btw.

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
voor het afsluiten die verkenners afsluiten

want anders start ie die weer op de volgende keer

//zoals surreal zei dus :)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

- map sluiten en ding opnieuw opstarten (met lege desktop dus)
-start -> programs -> startup (wat staat daar)

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 13:00 schreef bombeiros het volgende:
oke mijn pc staat uit endan als ik mijn pc aanzet na het laden van ales laad ook de map van de C en de map van D maar het is 1 schijf gedeeld door 2je meschien heb je hier iets aan??
Ik denk dat dat een software-"feature" is ....van windows (iets met restore explorer windows).
(uit je opmerking begrijp ik dat je na het aanzetten van je computer en het opstarten van windows automatisch 2 vensters in beeld krijgt met de inhoud van je C en je D partitie)
Ik denk dat dit topic beter op zijn plaats is in het WOS forum.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is het helemaal wat ik bedoel sorry dat ik het in het verkeerde forum heb geplaatst

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

alvast bedankt
ja dat is het helemaal wat ik bedoel sorry dat ik het in het verkeerde forum heb geplaatst
misschien dat je wat meer leestekens kan gebruiken? leest wat makkelijker. ;)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
alvast bedankt

misschien dat je wat meer leestekens kan gebruiken? leest wat makkelijker.
NOG MEER????????????????
:)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

En spellings controle. Zou ook wel handig zijn :) .

de betaler vervuilt

Verwijderd

Mischien heb je wel een snelkoppeling in de startup directory staan.
oplossing: Verwijder die snelkoppeling

het kan ook zijn dat je reg-key voor die exporer restore niet weggehaald wordt door windows....
Oplossing. Sluit die exporer windows...Open die explorer Windows..... start de pc opnieuw op..... sluit die windows..... start de pc opnieuw op.....

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 01 augustus 2001 13:20 schreef Jammed het volgende:
Mischien heb je wel een snelkoppeling in de startup directory staan.
oplossing: Verwijder die snelkoppeling

het kan ook zijn dat je reg-key voor die exporer restore niet weggehaald wordt door windows....
Oplossing. Sluit die exporer windows...Open die explorer Windows..... start de pc opnieuw op..... sluit die windows..... start de pc opnieuw op.....
Dank je maar het probleem is al opgelost ;)

Verwijderd

Stroomslang van je pc uit de muur trekken grijze containerklep open doen en erin mieteren die handel, lego kopen en spelen maar.

Verwijderd

Oh nee, je bent geinfecteerd met het nieuwe virus code red, gauw formatteren je computer!!

Verwijderd

Sjeez doe ff normaal met de reacties zeg en probeer die jongen nou gewoon te helpen :(

Verwijderd

Je gebruikt waarschijnlijk WinME. Het is een bekend probleem, waarschijnlijk dat je dmv de search de oplossing vindt aangezien het hier vaker is langsgekomen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Nou is het afgelopen :(

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.