[T-mobile Thuis] klantvoordeel gewijzigd na aanvraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 15:27
Hi Tweakers,

Ik wil graag even jullie mening, sinds afgelopen woensdag over van tele2 naar T-mobile.

Inprincipe allemaal soepel verlopen, echter begint het gedonder nu na het aansluiten.

Ik heb in augustus naar aanleiding van een telefoontje mijn mobiele abonnement verlengd en gelijk de stap gemaakt naar t-mobile thuis. ze hadden een leuke aanbieding dus waarom niet :9

Ik zou een alles-in-een VDSL abonnement afnemen
-50MB internet
- 1 interactieve tv box
- 1 vast telefoonnummer

Door het klantvoordeel zou ik gratis de stap maken naar 100Mb internet (max haalbaar op mijn adres) en zou ik t.w.v. 7,50 tv pakketten uit mogen zoeken.

nu is afgelopen woensdag alles opgeleverd maar is het klantvoordeel pakket aangepast waardoor ik voor 100Mb internet moet bijbetalen. ik krijg dan wel korting op een Mobiel t-mobile unlimited abonnement maar dat is dan wel duurder dan mijn huidige mobiele abonnement.

Ik heb reeds telefonisch contact gehad met TMO maar de dame aan de telefoon gaf aan dat ze helemaal begrijpt dat ik het er niet mee eens ben, maar dat ze het in het systeem niet kan wijzigen en dat het daarom niet kan. Dat is natuurlijk lastig maar uiteindelijk wordt er nu door TMO niet geleverd wat we afgesproken hebben.

De Tv-pakketten werken overigens wel, maar die vervallen weer als ik nu toch zou kiezen voor de duurdere 100Mb internet verbinding...

Iemand ervaring met deze situatie en wat zijn mijn "rechten"?

[ Voor 4% gewijzigd door Reloader op 22-11-2019 15:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 10:02

Foamy

Fulltime prutser

Reloader schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:03:
Ik heb in augustus naar aanleiding van een telefoontje mijn mobiele abonnement verlengd en gelijk de stap gemaakt naar t-mobile thuis. ze hadden een leuke aanbieding dus waarom niet :9

Ik zou een alles-in-een VDSL abonnement afnemen
-50MB internet
- 1 interactieve tv box
- 1 vast telefoonnummer

Door het klantvoordeel zou ik gratis de stap maken naar 100Mb internet (max haalbaar op mijn adres) en zou ik t.w.v. 7,50 tv pakketten uit mogen zoeken.
En wat staat er precies in het contract dat je hebt gekregen? Dat is nml. waar je recht op hebt.

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nvm ... dit is wel weer een iets ander geval dan waar ik naar linkte. Ging alleen over het TV tegoed ...
Wat Internet snelheid betreft zal het vast weer wat ingewikkelder liggen ja met die systemen van hun.
Ik zou het iig op het forum aankaarten en kijken wat voor uitleg ze hiervoor weer verzinnen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-489

[ Voor 112% gewijzigd door apis29 op 23-11-2019 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Simpelweg, erg weinig. De overeenkomst die je hebt gekregen nav de bestelling geeft het aanbod zonder Klantvoordeel aan. Dat was op dat moment de overeenkomst waar je akkoord mee gegaan bent en waar je je niet binnen de 14 dagen op de bedentermijn hebt beroept. Klantvoordeel is een voordeelactie, maar expliciet geen onderdeel van de overeenkomst. Dit soort acties mogen ze in principe op ieder moment stopzetten of wijzigen zonder dat dit recht op ontbinding geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Ondertussen een reactie gekregen van T-mobile, In het contract wordt inderdaad niets gemeld over klantvoordeel. Maar ze gaan toch kijken wat ze voor me kunnen doen.

Er is een groep nieuwe klanten die met dit euvel te maken heeft.

Daarnaast heb ik tijdens het telefoongesprek wat opgenomen is ook nog genoemd dat ik dus gratis een upgrade krijg naar 100Mb en dat is bevestigd door de medewerker, misschien kan ik daar nog iets mee mocht het echt niet goed komen.

In het uiterste geval maar uitzingen op 50Mb en wachten tot glasvezel beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-10 14:53
Vandaag ook contact opgenomen met T-mobile voor mijn ouders exact hetzelfde verhaal ! ten tijde van afsluiten zou inderdaad als je Mobiel en vast zou combineren klantvoordeel erbij komen met een upgrade naar een stap hogere snelheid.
Een hele discussie gehad met de mevrouw aan de lijn die ten stelligste beweerde dat dit enkel geld als men ook TV afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
we komen niet verder dan een compensatie voor het eerste jaar voor het verschil in de prijs, dan moet ik wel akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden. Hierdoor vervallen de oude voorwaarden.
blijft een vreemde situatie want ik wil de oude voorwaarden en dus absoluut niet dat deze vervallen... maar het is tenminste iets.

gelukkig kan ik er nog even over nadenken

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 16:51

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Reloader schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:25:
we komen niet verder dan een compensatie voor het eerste jaar voor het verschil in de prijs, dan moet ik wel akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden. Hierdoor vervallen de oude voorwaarden.
blijft een vreemde situatie want ik wil de oude voorwaarden en dus absoluut niet dat deze vervallen... maar het is tenminste iets.

gelukkig kan ik er nog even over nadenken
Hebben ze het Gesprek niet opgenomen ( t-mobile) doen ze toch vaak bij nieuw contract afsluiten ?

https://www.nporadio1.nl/...voor-kwaliteitsdoeleinden

Ook leuk om te weten deze informatie.. weet ni of zo'n artikel op tweakers ooit heeft gestaan ?

[ Voor 16% gewijzigd door MCP cloud op 28-11-2019 10:12 ]