In verband met de aanschaf van een nieuwe Mac ben ik mijn oude Mac aan het opschonen. De harde schijf ervan bestaat uit drie partities: 1 voor de programma's en 2 voor specifieke onderwerpen.Ik heb alle bestanden van partitie 2 en 3 verwijderd. Ik dacht 2 partities te krijgen met het aantal GB's zoals oorspronkelijk gemaakt. Niets is minder waar: voor wat de beschikbaarheid op de partities lijkt het er nog steeds op dat alle bestanden erop. Is er een andere mogelijkheid om het oorspronkelijke aantal GB's van de partities terug te krijgen?
trashcan al leeggegooid?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Idd de prullenbak niet vergeten te legen. Hele volksstammen die daarmee de mist in gaan en denken dat verwijderen meteen weg is. Al eens 300GB uit een prullenbak gevist 
Alternatief is formatteren van de partities met schijfhulpprogramma.
Alternatief is formatteren van de partities met schijfhulpprogramma.
[ Voor 17% gewijzigd door nelizmastr op 22-11-2019 16:14 ]
I reject your reality and substitute my own
Ja, ook de prullenbak geleegd. Na het wissen van de partities, blijft ereen bestand van 213 resp 302 MB op de 2e en 3e schijf staan.
Foto?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
En de partitie formatteren met Disk Utility werkt niet?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Foto's duren iets langer: kan niet meer mailen op mijn oude Mac: moet met stick werken. Hoe werkt Disk Utility precies?
Ik heb zelf even gekeken naar de foto's. Het blijkt dat de links niet werken. Hoe moet ik printscreens uploaden in dit antwoord?
Bijvoorbeeld via imgur.com uploaden en dat de link naar de afbeelding hier tussen [ img] tags te zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 22:57:
Ik heb zelf even gekeken naar de foto's. Het blijkt dat de links niet werken. Hoe moet ik printscreens uploaden in dit antwoord?
Doe dit:Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:57:
Bedankt voor het advies, maar dat gaat dik boven mijn pet.
- Hier naartoe gaan: https://imgur.com/upload
- Plaatje vanuit finder in de website slepen
- Als plaatje geupload is, druk op het pijltje naar beneden rechtsboven op het plaatje
- Kies dan voor share links
- Copy dan de code bij BBcode voor forums en plak hier op Tweakers in een bericht.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 23-11-2019 15:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je het leest lijkt het makkelijk, maar na "het share links" krijg ik een zwart. Geen idee hoe ik dan de tekst achter het vijfde bolletje moet uitvoeren.
Pagina: 1