Lijkt beetje dom om te vragen maar ik weet het niet: als je een 2e hands cpu met boxed cooler koopt, moet je (extra) koelpasta smeren voordat je het gaat gebruiken? In dit geval betreft het een 2200G en wordt in de woonkamer gebruikt voor youtube en browsing. Wellicht ook wat 1080p films.
Lastig te zeggen natuurlijk. Waarschijnlijk kan die nog wel mee.. Het kan natuurlijk nooit kwaad om nieuwe erop te gooien. Als je er een andere fan op gaat zetten is nieuwe koelpasta een must.
Hou de temperaturen in de gaten. Dat is de beste indicatie.
Hou de temperaturen in de gaten. Dat is de beste indicatie.
[ Voor 14% gewijzigd door Nat-Water op 22-11-2019 11:30 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Koelpasta dien je altijd te vervangen als de koeler los is geweest. Dus als de koeler ongebruikt is, hoef je alleen de cpu schoon te maken. Anders beide.
- d22wth
- Registratie: Juni 2015
- Laatst online: 18-09 20:25
... ππΎπ πππΎπΏπ πππΎπ ππΎππΏπΎπΌπ
Het beste is om er gewoon nieuwe pasta op te doen. Kost niks
Anders kan ik wel eventjes langskomen in Rotterdam haha
Anders kan ik wel eventjes langskomen in Rotterdam haha
ππΏππππ 16 πΏππ - π±7 5800π·3π£ - π·63 - π¬π²π¨ π±π³π·2070π² - 32π¦π‘-3800 - 2π³π‘ π²π²π£ - π§510 π€π πππΎ
Zodra de koeler los is geweest van de koeler, de oude pasta verwijderen en nieuwe pasta op de processor doen, voordat je de koeler er weer op zet. En ja, koelpasta is altijd nodig bij CPU's.
The devil is in the details.
Pagina: 1