Toon posts:

Douchewand verkeerd op de rand geplaatst?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,
Gisteren is onze badkamer opgeleverd maar we zijn niet tevreden. We hebben ernstige twijfel over de glazen wand.
De aannemer had de glazen wand in eerste instantie verkeerd om geplaatst (ja, echt waar!) We hebben een wand met een stabilisatiestang naar het plafond.
Nadat hij dit heeft hersteld (zelfde gaten gebruikt) hebben we nu een scherpe rand onder de wand aan de douchekant. De wand is niet op de rand geplaatst (de vloer loopt recht en de douchevloer loopt af) waardoor er nu onder de wand een scherpe rand/richel loopt. Het water loopt dus vanaf de wand op het randje eigenlijk.
Het staat gewoon niet mooi.
Ik zou een foto willen plaatsen maar weet niet hoe??
De vraag is : ben ik een zeikerd of is dit echt niet goed?

Mvg
Linda

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-01 21:25

M2M

medicijnman

Misschien even een foto schieten? Of bij voorkeur een aantal (detail) fotos?

-_-

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:31
Even de foto die je wilt uploaden via imgur uploaden.

https://imgur.com/upload?beta

Linkje gewoon in een post zetten, dan kijken we mee :)

[ Voor 25% gewijzigd door Nat-Water op 22-11-2019 10:51 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:07
@M2M De TS geeft ook aan dat deze wel een foto erop wilt zetten maar nog niet weet hoe.

https://imgur.com/upload

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:46:
Goedemorgen,
Gisteren is onze badkamer opgeleverd maar we zijn niet tevreden. We hebben ernstige twijfel over de glazen wand.
De aannemer had de glazen wand in eerste instantie verkeerd om geplaatst (ja, echt waar!) We hebben een wand met een stabilisatiestang naar het plafond.
Nadat hij dit heeft hersteld (zelfde gaten gebruikt) hebben we nu een scherpe rand onder de wand aan de douchekant. De wand is niet op de rand geplaatst (de vloer loopt recht en de douchevloer loopt af) waardoor er nu onder de wand een scherpe rand/richel loopt. Het water loopt dus vanaf de wand op het randje eigenlijk.
Het staat gewoon niet mooi.
Ik zou een foto willen plaatsen maar weet niet hoe??
De vraag is : ben ik een zeikerd of is dit echt niet goed?

Mvg
Linda
Ook na oplevering kun je gewoon aangeven dat je niet tevreden bent. Je moet een goed gevoel hebben over het geleverde werk, en tevreden zijn. Jij moet tevreden zijn, niet wij of anderen die er geen gebruik van maken cq wonen

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 22-11-2019 11:02 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-01 20:32
Afbeeldingslocatie: https://www.badkamerwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/625x390/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/0/40010001ShowerStep_Sfeerafbeelding_32.jpg
Ik neem aan dat je met 'rand' een soortgelijke situatie bedoelt (al dan niet dmv een sluitprofiel)?

Het is zonder foto's lastig te beoordelen wat voor scherm het betreft en hoe het is geplaatst maar het is veelal logisch (en technisch juist) om deze niet óp de rand vast te zetten ivm uitbreken en lekkage na verloop van tijd.
Hackus schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:00:
[...]

Ook na oplevering kun je gewoon aangeven dat je niet tevreden bent. Je moet een goed gevoel hebben over het geleverde werk, en tevreden zijn. Jij moet tevreden zijn, niet wij of anderen die er geen gebruik van maken cq wonen
Helaas en gelukkig is dat geen criterium.

1. Is het uitgevoerde conform overeengekomen specificaties, tijdspad en kwaliteit?
2. Voldoet het uitgevoerde aan de eisen van goed en deugdelijk werk?
Pagina: 1