iOS 13 iMessage contact in “deel” scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds ik iOS 13 heb geïnstalleerd, krijg ik bij elke app (bijv nos) mijn iMessage contact als eerste optie wanneer ik een artikel wil delen.

Dit vind ik super irritant aangezien ik alleen met whatsapp contacten deel. Het herschikken van de “deel suggesties” helpt niet, omdat het iMessage contact niet veranderd/ verwijderd kan worden.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Heel simpel: dat kan niet. Apple promoot met deze handige functie (want dat is het in essentie wel) natuurlijk alleen hun eigen diensten (lees: iMessage).

Vind het zelf ook erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ethiron schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:05:
Heel simpel: dat kan niet. Apple promoot met deze handige functie (want dat is het in essentie wel) natuurlijk alleen hun eigen diensten (lees: iMessage).

Vind het zelf ook erg jammer.
Oh, dat kan zéker wel! WhatsApp (lees: Facebook) is gewoon ontiegelijk langzaam met het uitbrengen van nieuwe features die iOS ondersteunt. Zo wachten we nog steeds op Dark Mode (en duurt het maanden tot ze nieuwe resoluties ondersteunen bij major iPhone releases). Telegram ondersteunt dit namelijk wél.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJdCKPOXkAAoiZX?format=jpg&name=medium

https://twitter.com/slipk.../1195496975648665601?s=21

Ik kan dit zelf ook bevestigen (maar deel liever niet een eigen screenshot vanwege privacy van contactpersonen). Echt een hele fijne toevoeging en hopelijk zal WhatsApp ook volgen voordat iOS16 er is in 2022.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@ASNNetworks I stand corrected.. waarvoor dank!

Ik weet inderdaad dat whatsapp ontiegelijk langzaam is met updates, dat van die trage aanpassing naar nieuwe resoluties heb ik tot in den treuren ondervonden en ook veel over geklaagd. In dit geval dacht ik echt dat het gewoon niet kon.

Maar dat is opzich goed nieuws! Dan nog zou het Apple overigens sieren als je zelf kon aangeven van welke apps je de frequent contacts wilt zien in het deelmenu.

[ Voor 16% gewijzigd door Ethiron op 22-11-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 07:59:
Hoi,

Sinds ik iOS 13 heb geïnstalleerd, krijg ik bij elke app (bijv nos) mijn iMessage contact als eerste optie wanneer ik een artikel wil delen.

Dit vind ik super irritant aangezien ik alleen met whatsapp contacten deel. Het herschikken van de “deel suggesties” helpt niet, omdat het iMessage contact niet veranderd/ verwijderd kan worden.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen?

Thx!
In beperkingen onder schermtijd evt. je contacten en toestaan aanpassen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.