Epson printer DX7400 resetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniepaul
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Mijn vraag: Ben op zoek naar gratis software om bovenstaande printer te resetten.
Na een bepaald aantal afdrukken krijg je een waarschuwing en stopt het apparaat.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Epson driver

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er is software te vinden maar die kosten allemaal geld en je hebt geen garantie of het gaat werken

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:06
het is volgens mij gewoon normaal..
na een aantal afdrukken is de inkt op en dan krijg je een waarschuwing daarover en dan stopt het apparaat..

daar heb je geen software voor nodig maar nieuwe inkt..

mocht het toch een iets ander probleem betreffen

dan moet je misschien er eens over nadenken om duidelijk in je topic te beschrijven wat er nu eigenlijk aan de hand is
in plaats van met zon vaag verhaal aan te komen

maar hopelijk is je probleem nu opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniepaul
Het betreft niet de inkt die op is. Het apparaat zegt dat binnenkort bepaalde onderdelen de eindleeftijd hebben bereikt. Dit blijkt de "Waste inkt pad te zijn". Die moet dan vervangen of schoongemaakt te worden. Na deze actie moet je de counter op nul zetten anders stopt het apparaat alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:06
Nou dat is al een stuk duidelijker..

Heb je die al vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniepaul
De waste pad hoeft niet vervangen te worden. Het grootste deel van de inkt is water en dat verdampt. Het resetten is belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:02

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit klinkt meer als iets met een stuk hardware, dan specifiek wat client software. Ik verhuis je topic dan ook van CSA naar Overige Hardware.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Je kunt googlen naar een servicetool. Maar ga er maar van uit dat je printer niet gratis te repareren is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniepaul
Zoals al vermeld het betreft toch echt een stukje software dat het aantal afdrukken van de printer op nul kan zetten. De bijbehorende handeling is daarna niet echt meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:00
Ik heb laatst voor mijn schoonvader een key uit Engeland gekocht voor 8 euro en een beetje. Werkt perfect. En gewoon overgemaakt via telebankieren en een paar dagen later een mailtje met de code.

https://www.octoink.co.uk/?setCurrencyId=2

Met de tool die je kunt downloaden kun je de timers op 90% zetten, kun je in ieder geval je werk afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniepaul
ahtweak: epson.com/support/wa00819. Met deze link kun je de printer slechts kort hergebruiken. En is slechts een keer te gebruiken.

De tweede link lijkt veelbelovend maar je komt weer uit bij de eerste....
Pagina: 1